וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד פדרמן מונה ליו"ר כרמל אולפינים

עינב בן יהודה

30.3.2003 / 12:26

פדרמן, בעל השליטה במפעלים פטרוכימים המחזיקה ב-50% מהחברה, מחליף את אריה זייף שמונה למנכ"ל דובק



מועצת המנהלים של המפעלים הפטרוכימיים אישרה את מינויו של דיוויד פדרמן ליו"ר מועצת המנהלים של החברה הבת כרמל אולפינים. פדרמן, בעל השליטה במפעלים פטרוכימים, יחליף את אריה זייף אשר פורש מתפקידו בעקבות מינויו למנכ"ל דובק. כרמל אולפינים היא חברה בבעלות מפעלים פטרוכימיים (50%) ובתי זיקוק (50%).



יו"ר מפעלים פטרוכימיים, יעקב גוטנשטיין, הביע הערכה רבה לזייף על תרומתו וכן את צערו על כי הוא ביקש להשתחרר מתפקידו בשל עיסוקיו הרבים. זייף ימשיך לשמש כדירקטור הן במפעלים הפטרוכימיים והן בכרמל אולפינים.



לפני מספר חודשים הדיח פדרמן את יו"ר כרמל אולפינים, עובדיה עלי, המשמש גם כיו"ר חברת בתי הזיקוק והחליף אותו בזייף, וזאת בעקבות מחלוקת בין חברת בתי הזיקוק והמפעלים הפטרוכימיים, שנבעה מרצונו של פדרמן שדרש לחלק דיווידנדים בסך 400 מיליון שקל בכרמל אולפינים.



פדרמן מסר היום כי הדבר הראשון העומד בסדר העדיפויות שלו כיו"ר כרמל אולפינים הוא מימוש תוכנית ההשקעות של החברה וזאת בשיתוף פעולה מלא עם בתי זיקוק. לדבריו, תוכנית ההשקעות המיידית תהיה בהיקף כספי הנאמד ב-800 עד 900 מיליון שקל והיא נועדה להגדיל באופן משמעותי את תפוקת הפוליפרופילן שייועד ליצוא.



כרמל אולפינים מתמחה בייצור חומרי יסוד לתעשיית הפלסטיק והפטרוכימיה. החברה מייצרת פוליאתילן, אתילן ופוליפרופילן המיועדים לשיווק בארץ ובחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully