וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר בראל מבקש להיפגש עם נתניהו בכדי למנוע את קריסת ערוץ 10

איילה צורף

30.3.2003 / 12:40

במכתב הממוען לשר האוצר, כותב יו"ר איגוד משרדי הפרסום: "התמוטטות ערוץ 10 תיצור פגיעה במפרסמים ובפוטנציאל של משקיעים מקומיים וזרים שיהססו להשקיע בתחום המדיה"

במכתב ששלח הבוקר אבנר בראל, יו"ר איגוד משרדי הפרסום, לשר האוצר, ביבי נתניהו, הוא מבקש כי נתניהו יזמן את בכירי איגודי המפרסמים והפרסומאים לפגישה, במסגרתה יפרט, "את הדברים שעשויים למנוע את קריסת ערוץ 10, קריסה העלולה ליצור פגיעה ישירה באלפי מועסקים".

במכתב, הממוען גם לאורן מוסט, יו"ר איגוד המפרסמים, מוטי שקלאר, יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ולחברי הנהלת איגוד חברות הפרסום, כותב בראל "הנני פונה אליך לעשות כל האפשר כדי למנוע את קריסתו של ערוץ 10. ערוץ 10 נועד להגביר את חופש התחרות, להוזיל את מחירי הפרסום ובכך להביא להוזלת המוצרים לצרכן ולעידוד הצמיחה והפעילות הכלכלית".

עוד כותב בראל: "התמוטטותו של ערוץ 10 תיצור פגיעה במפרסמים ובפוטנציאל של משקיעים מקומיים וזרים, אשר יהססו להשקיע השקעות נוספות בתחום המדיה והפרטת התקשורת".

עם הידיעה על האפשרות לסגירת הערוץ, יצאו מנכ"לי משרדי הפרסום הגדולים בישראל בקריאה לנסות ולהציל את הערוץ, בעיקר מחשש ממה שהגדירו "חזרתו של מונופול ערוץ 2", שתביא עמה עלייה חדה במחירי הפרסום בטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully