וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוטלה הטבעונית מגיעה למדפים: למה לא בישראל?

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 18:44

צרכני חלק ממדינות אירופה יכולים לקנות החל מהיום את הממרח הפופולרי בגרסה הטבעונית. לישראל הוא לא צפוי להגיע בקרוב

פרנץ' טוסט נוטלה/Kirbyyy

הנוטלה הטבעוני מגיע למדפים: החל מאתמול משווקת גרסה טבעונית של הממרח הפופולרי באיטליה, צרפת ובלגיה, וכן הוא צפוי להגיע למדינות נוספות בחודשים הבאים, כגון גרמניה שתתחיל לשווקו בינואר 2025. המוצר שעלה על המדפים עולה לצרכן האירופי 4.49 יורו לצנצנת של 350 גרם, והוא נבדל במכסה ירוק בהיר, לעומת המכסה הלבן במוצר המקורי.

בחברת פררו הסבירה כי הממרח נועד לענות על הדרישה הגוברת מצד קבוצות באוכלוסייה שנמנעות לחלוטין ממוצרים מהחוי ואחרות שמבקשות לצמצם את הצריכה ולעבור למוצרים חלופיים. עם זאת הוסבר על ידי החברה כי המוצר לא מתאים לנמנעים מחלב מסיבות של אלרגיה, שכן הוא מיוצר במפעל לצד מוצרי חלב.

תומה שטנייה, מהנשיאות הגלובלית של נוטלה, אמרה כי "המתכון של נוטלה צמחית מבוסס כולו על רכיבים ממקור צמחי בלבד ומאופיין הפחתה של סך כמות הסוכר בממרח (-20%). אחוז אגוזי הלוז בממרח הצמחי נותר ללא שינוי בהשוואה לממרח נוטלה הקיים, בעוד שאבקת החלב הוחלפה באבקת חומוס והפחתת הסוכר נובעת מהחלפה שלו בסירופ אורז".

לטענת החברה במוצר החדש לא נעשתה פשרה בנושא הטעם. נשיא החברה תומאס צ'טנייר אמר כי "זה אותו טעם נהדר, מרקם חלק ואיכות מעולה שהמותג נוטלה ידוע בו ואהוב בגללו".

נוטלה טבעונית. FERRERO, אתר רשמי
נוטלה טבעונית/אתר רשמי, FERRERO
נוטלה טבעונית. FERRERO, אתר רשמי
נוטלה טבעונית/אתר רשמי, FERRERO

ואולם למרבה הצער הנוטלה הטבעונית לא צפויה להגיע למדפי הסופרמרקט בישראל בקרוב.

המוצר הושק כרגע בשורה מצומצמת של מדינות, והמשך ההפצה תיעשה בהתאם להצלחה: "אנו שואפים להמשיך ולהפיץ את המוצר הזה, תוך התחשבות בביצועים שלו ובמשוב מהצרכנים", נמסר מחברת פרימיום, הנציגה הרשמית של מוצרי פררו בישראל.

עוד מסרה החברה כי "אם תהיינה התפתחויות בנושא השקת המותג נוטלה בגרסה על בסיס צמחי בישראל - אנו מבטיחים לעדכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully