וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדגו ממנה 3 בכירים במשרדי פרסום לתפקידי מפתח

5.9.2024 / 14:39

חטיבת הקריאייטיב של החברה מצרפת לשורותיה את איתי גלאון ועדו קריב כמנהלי קריאייטיב ואת אביחי נזרי כמנהל צוות. מאחורי השלושה ניסיון רב שנים במשרדי הפרסום הנחשבים ביותר בישראל, ועל גיוסם אחראי שני גרשי, סמנכ"ל הקריאייטיב בקנדגו

איתי גלאון, מנהל במחלקת הקריאייטיב בקנדגו. יחצ,
איתי גלאון, מנהל במחלקת הקריאייטיב בקנדגו/יחצ

קנדגו (Kendago), אחת מחברות השיווק הדיגיטלי הגדולות בעולמות השיווק הישיר המבוסס ביצועים, מודיעה היום על שורת מינויים משמעותיים בחטיבת הקריאייטיב בחברה: איתי גלאון ו-עדו קריב מונו כמנהלי קריאייטיב ואביחי נזרי כמנהל צוות.

כבר קרוב ל-20 שנה שגלאון נמצא בצמתים המרכזיים ביותר בעולמות הקריאטייב הישראליים והבינלאומיים. הוא החל את דרכו כקופירייטר ב-JWT ולאחר מכן במשרד הפרסום גיתם BBDO. בתפקידו האחרון עבד בקבוצת הפרסום הנחשבת מקאן, בה שימש במשך עשור, בין היתר, כמנהל וסמנכ"ל קריאייטיב.

עדו קריב החל את דרכו המקצועית החל כקופירייטר בגיתם BBDO ואזימוט, לאחר מכן עבד כסמנכ"ל קריאייטיב ביהושע TBWA, גליקמן וגיתם BBDO. במהלך השנים קריב עשה גם דריסת רגל משמעותית בעולמות הטכנולוגיה, כאשר עבד במלאנוקס ובנקסאר, בתור מנהל קריאייטיב. גלאון וקריב יהיו אחראים בקנדגו על ניהול והובלה של צוותי קריאייטיב, אשר אמונים על המותגים הגדולים בארה"ב בעולמות ה-DTC.

עידו קריב. תמיר לוי,
עידו קריב/תמיר לוי

המינוי השלישי הנחשב בקנדגו, הוא של אביחי נזרי שיכהן כמנהל צוות קריאייטיב. התחנה הראשונה בקריירה של נזרי הייתה כארט דירקטור וכקופירייטר במשרד הפרסום Lead, מקבוצת אדלר-חומסקי. לאחר מכן שימש כקופרייטר ביהושע TBWA ובמשך קרוב ל-3 וחצי שנים כיהן כמנהל קריאייטיב ב-GO Interaction. בשנים האחרונות, נזרי עבד כמעצב וככותב תוכן עצמאי בעולם הפרסום והטלוויזיה, ונמנה בין היתר עם הכותבים בארץ נהדרת. בתפקידו הנוכחי ינהל צוות קריאייטיב בחברה, שאחראי על תהליך יצירת המודעות של אחד מהמותגים השותפים המשמעותיים ביותר של החברה.

קנדגו פיתחה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת, ומחזיקה במכלול היכולות לבניה וקידום מותגי D2C, לרבות ניהול קמפיינים ממומנים PPC, יצירת מודעות וידאו מבוססות Data, הפקת תכנים עם משפיענים ויוצרים, ניהול שיווק, ואופטימיזציה של פאנלים שיווקיים (CRO).

הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה משלבת נתונים ממקורות שונים, מטייבת אותם, מבצעת ניתוחים מעמיקים ויוצרת מיפוי מקיף של פערי אופטימיזציה בקמפיינים, תוך שהיא מספקת תובנות לשיפור באופן רציף. קנדגו היא מובילה עולמית בתחום השיווק הישיר ללקוחות פרטיים D2C. החברה עומדת מאחורי שורה של מותגים שהיא מנהלת יחד עם שותפיה האמריקאים. היקפי הפרסום של החברה עומדים על מאות מיליוני דולרים בשנה, כאשר מודעות שלה נהנות לפרקים מהחשיפה הגבוהה בעולם ביוטיוב.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
אביחי נזרי, מנהל צוות קריאייטיב בקנדגו. דנה נזרי,
אביחי נזרי, מנהל צוות קריאייטיב בקנדגו/דנה נזרי

שני גרשי, סמנכ"ל קריאייטיב ואסטרטגיה ב-Kendago: "אני שמח וגאה מאד על גיוסם של איתי, עדו ואביחי, שלושה מאנשי הקריאטייב מהמנוסים והמוערכים בישראל, שנועד להמשיך להצעיד אותנו קדימה בדרך לבניית חטיבת קריאייטיב מהמובילות בעולם. בשנה האחרונה היינו לפרקים המפרסם הגדול בעולם ביוטיוב, ואנחנו מנהלים קמפיינים בהיקפים גדולים הדורשים יכולות ניהוליות, קריאייטיביות ואנליטיות ברמה גבוהה ביותר, מה שיוצר אטרקטיביות עבור כישרונות רבים בתעשיית הפרסום".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully