וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמענה לצורך הגובר: בית אקשטיין מתרחב ופותח 3 בתי ספר חדשים

5.9.2024 / 14:48

יתנו מענה לתלמידים המתמודדים עם קשיים רגשיים ולתלמידים על הרצף האוטיסטי בתפקוד נמוך

בית אקשטיין - רתמים. יחצ,
בית אקשטיין - רתמים/יחצ

ארגון בית אקשטיין מקבוצת דנאל, מתרחב ופותח בשנת הלימודים הקרובה 3 בתי ספר חדשים לחינוך מיוחד. שלושת בתי הספר החדשים מצטרפים לשני בתי ספר שהוקמו בשנה האחרונה, בית ספר 'רתמים' ובית הספר 'דרור- יסודי' המיועדים לתלמידים עם קשיים רגשיים. עם פתיחת בתי הספר החדשים, יפעיל ארגון בית אקשטיין 24 בתי ספר בפריסה ארצית נרחבת.

בית אקשטיין הוא הארגון הגדול והמוביל בארץ בתחום מתן שירותים לאנשים עם מוגבלות, הפועל למעלה מ-37 שנה, על מנת לאפשר לאנשים עם צרכים מיוחדים לשפר את איכות חייהם ולממש את חלומותיהם. בתי הספר לחינוך מיוחד של בית אקשטיין, נמצאים בפריסה ארצית פועלים על-פי תפיסת איכות חיים ומיישמים מודל ייחודי לקידום תפקודים ניהוליים ותהליכי ניהול עצמי, כאשר לכל תלמיד/ה נבנית תכנית אישית לקידום איכות חיים הממוקדת בצרכיו כישוריו ושאיפותיו של התלמיד, תוך הצבת יעדים ומטרות בראייה הוליסטית-רגשית לימודית חברתית והתנהגותית. בתי הספר של בית אקשטיין הינם מוכרים ושאינם רשמיים הפועלים ברשיון ובפיקוח משרד החינוך.

בתי הספר החדשים שיפתחו הם:

  • בי"ס בית אקשטיין בית ינאי - בי"ס על יסודי שישכון בכפר הנוער הדסה נעורים וילמדו בו תלמידים המתמודדים עם קשיים רגשיים, מכתה ז' ועד גיל 21. מדובר בבית הספר צומח שיכלול בשלב הראשון 4 כתות עם 8 תלמידים בכל כתה.
  • בי"ס בית אקשטיין רמלה - בית ספר צומח אשר ישכון בקמפוס "נבון" שבעיר רמלה וייתן מענה לתלמידים בגילאי 6 עד 21, המתמודדים עם קשיים רגשיים. בשלב ראשון יכלול בית הספר 5 כתות.
  • בי"ס בית אקשטיין "ארבל" -בית ספר שנמצא במועצה המקומית פרדס חנה-כרכור ויתפצל מבית הספר הקיים לשני בתי ספר נפרדים, יסודי (א'-ו') ועל-יסודי (ז' - 21), אשר ייתן מענה לתלמידים על הרצף האוטיסטי בתפקוד נמוך ועם מוגבלות שכלית התפתחותית.
  • עוד באותו נושא:
  • בתי ספר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully