וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק: סיילספורס קונה חברה ישראלית ב-1.9 מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 11:14

חברת Own המתמחה בגיבוי נתונים ומערכות ענן נמכרה לענקית האמריקאית סיילספורס תמורת סכום של 1.9 מיליארד דולר: "נרגשים לחבור לסיילספורס. יחד איתה, נספק ערך רב עוד יותר ללקוחותינו"

יו"ר רשות החדשנות, עמי אפלבאום בריאיון לערוץ הכנסת/ערוץ כנסת

ענקית התוכנה האמריקאית סיילספורס רוכשת את חברת Own הישראלית תמורת 1.9 מיליארד דולר ובכך משלימה את העסקה הגדולה ביותר שלה מאז שרכשה את חברת "סלאק" ב-2021 תמורת 28 מיליארד דולר. סיילספורס כבר מחזיקה ב-10% מהחברה.

חברת Own מתמחה בגיבוי מערכות ענן ומספקת פתרונות ניהול והגנה על נתונים, כולל כלי גיבוי נתונים והתאוששות מסיכונים כמו גניבת מידע. מאז שנוסדה, היא הצליחה לגייס עד כה 507.3 מיליון דולר, כאשר הגיוס האחרון היה לפי שווי של כ-3.3 מיליארד דולר. המכירה הנוכחית נעשית לפי שווי נמוך יותר של 2.1 מיליארד דולר.

החברה הישראלית הוקמה ב-2015 על ידי אריאל ברקמן, דניאל גרשוני וערן כהן. מי שירוויחו מהעסקה, למרות שנעשתה בשווי נמוך יותר בהשוואה לעבר, הם מייסדי החברה והמשקיעים הראשונים בה, אשר כוללים בין היתר את הקרנות הישראליות Innovation endeavours שהיתה מהראשונות להשקיע בחברה וכן קרן ורטקס הישראלית, לצד הקרנות האמריקאיות אינסייט, בלאקרוק וטייגר גלובל.

עובדי חברת Own. Buxa Photography,
עובדי חברת Own/Buxa Photography

מנכ"ל Own, סם גוטמן, אמר כי הוא רואה בחברה תוספת לכלי ניהול הנתונים הקיימים של סיילספורס, שתאפשר לה להציע סט מוצרים רחב יותר להגנה על נתונים ומניעת אובדן אפשרי שלהם.

גוטמן הוסיף כי "אנחנו נרגשים לחבור לסיילספורס, חברה שחולקת את המחויבות שלנו לאבטחת נתונים. יחד איתה, נספק ערך רב עוד יותר ללקוחותינו על ידי קידום חדשנות, הבטחת אבטחת נתונים ועמידה ברגולציות בתעשיות המורכבות והמפוקחות ביותר בעולם". העסקה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של 2025.

עו"ד ארז מזרחי, איילת אוסקר, ענבל סוסתיאל ועמית הירש, ומחלקת ההייטק של FWMK ליוו את Own מאז הקמתה ולאורך כל שנות פעילותה ועד ייצוגה בעסקת הרכישה מול Salesforce.

את הרוכשים ייצגו בעסקה משרד Hogan Lovells ואיתי פרישמן ויעל נרדי ממשרד מיתר בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully