וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטענות נגד מנכ"ל נמל חיפה: בעיית יחסי אנוש וחריגה מסמכות

8.9.2024 / 7:54

אודי שרון, מנכ"ל נמל חיפה, עמד לשימוע לפני פיטורים. כעת אנו מפרסמים את הטענות נגד שרון שטען מצידו כי הודח כי חשף ניסיון למנות את בנו של יו"ר ההסתדרות לסוכן הביטוח של הנמל

שריפה בנמל חיפה- נמל מספנות ישראל/דוברות כב"ה

דירקטוריון נמל חיפה איבד את האמון ביכולותו של המנכ"ל להוביל ולנהל את החברה - זוהי אחת הטענות שהופנו נגד מנכ"ל הנמל, אודי שרון, אשר הדירקטוריון החליט לפתוח בהליך להדחתו. לאחרונה נערך שימוע לשרון, אותו הוביל יו"ר הנמל רון מלכא.

בנמל שולטת קבוצת אדאני ההודית. יו"ר הנמל מלכא כיהן כמנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה ושגריר ישראל בהודו ונחשב למנהל מוערך במשק. הוא גם זוכה לאמון רב מקבוצת אדאני ההודית.

בין היתר הועלו כלפי שרון טענות בנוגע ליחסי האנוש שלו ונטען כי הוא סובל מ"התנהלות קפריזית", בין היתר הובאה כדוגמה לכך האופן בו הביא שרון לסיום העסקת דמות בכירה בנמל. עוד נטען נגד שרון כי הוא לא ממלא אחר כללים וחורג מסמכויותיו, זאת בקשר למו"מ עם ההסתדרות. בין היתר נטען כי שרון הבטיח העלאות שכר לדור הבא של העובדים. עו"ד בועז בן צור שייצג את שרון בשימוע דחה את טענות הנמל.

אודי שרון מנכל נמל חיפה. ורהפטינג ונציאן,
אודי שרון מנכל נמל חיפה/ורהפטינג ונציאן
ד"ר רון מלכא, מנכ"ל משרד הכלכלה. יח"צ,
ד"ר רון מלכא, מנכ"ל משרד הכלכלה/יח"צ

זה המקום לציין כי בכלכליסט פורסם כי שרון טען שהיו"ר רון מלכא מדיח אותו משום שהתנגד להחלפת סוכן הביטוח של הנמל ושכירת בנו של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, לתפקיד סוכן הביטוח החדש של הנמל. מנמל חיפה נמסר לכלכליסט בתגובה לטענה זו: "המדובר בטענה חסרת בסיס ומופרכת, שהועלתה במסגרת מהלך לבחינת המשך העסקתו של המנכ"ל. לגופם של דברים, כל שביקש הנמל הוא להביא להליך תחרותי של קבלת הצעות לביטוח, בקשה שבפועל הובילה להוזלה של ממש בעלות הביטוח".

  • עוד באותו נושא:
  • נמל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully