וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין קורות חיים? תיכנסו לאינסטגרם

8.9.2024 / 9:16

מועמדים אחרי צבא יודעים שסיכוייהם להתקבל קטנים משום שקורות החיים שלהם ריקים. חברת הפרופטק Simplex 3D במהלך מעניין לגיוס עובדים צעירים: היכנסו לאינסטגרם ובואו נתחיל להכיר

מסמך קורות חיים. ShutterStock
אנחנו נסתפק במשהו קצת יותר מודרני ומתוחכם/ShutterStock

תחום ההייטק מעניין צעירים רבים שמבקשים להיכנס בשעריו עת שיחרורם מהצבא. אולם, לרובם אין עדיין ניסיון תעסוקתי משמעותי מה שלעיתים פוגע בסיכוייהם להתקבל.

חברת הפרופטק Simplex 3D שביקשה לגייס מועמדים חסרי ניסיון לתפקיד מאתגר של מפעיל צילום אווירי זיהתה שמועמדים רבים שמגיעים לעמוד המשרה בחברה לא שולחים קורות חיים. ההנחה בחברה היתה שהמועמדים לא שולחים את קורות החיים היות והם חושבים שהם חסרי ניסיון ולכן אין להם סיכוי. החברה נדרשה לנושא שיצאה לדרך עם כיוון חדש - גיוס תוך כדי תנועה. בהתחלה, החברה פרסמה פוסט בפייסבוק שזכה למענה נמוך מצד קהל היעד. ואז, מתוך הבנה שאותו קהל שהחברה חיפשה, חיילים משוחררי צבא, כנראה, אין פייסבוק, החליטו בחברה להגיע אליו וליצור אינטראקציה במקום בו הם נמצאים. לכן העלתה החברה סרטון מעמוד האינסטגרם שלה. סרטון קליט, צעיר ועכשווי שמדבר ישירות עם קהל היעד. הסרטון זכה להצלחה והביא מבקרים רבים לאתר אך הם עדיין לא העלו קורות חיים. לכן, באמצעות טופס הלידים שקיים באינסטגרם הם פנו ישירות למתעניינים באמצעות מספר שאלות קלילות לטובת הכרות. עם מסירת הפרטים, ייצרו אנשי ה - HR קשר עם המועמד לבירור פרטים נוספים ובחינת התאמתו לתפקיד.

כאמור, התפקיד אותו מחפשים בחברה הוא מפעיל צילום אווירי, תפקיד מאתגר הדורש הרכבה ותחזוקה של מערכות צילום אווירי על גבי מטוסים שונים, הפעלתו ושמירת התיעוד ואיסוף הנתונים עד הבאתם לאנשי החברה.

Simplex 3D פיתחה פלטפורמת תלת מימד ראשונה סוגה בעולם המהווה כלי עבודה מקצועי ומתקדם ומאפשרת לאנשי מקצוע הנדל"ן בכל העולם, לתכנן, לבנות ולשתף את הפרויקטים הנדלנים שלהם ברמת וודאות גבוהה במיוחד. הטכנולוגיה הייחודית של Simplex 3D לצילום אווירי (מוגנת פטנט) מאפשרת טרנספורמציה של כמויות דאטה אדירות לדגם תלת מימדי, ריאלי ומדויק וברזולוציה הגבוהה בעולם, המשתלבת בצורה חלקה בפלטפורמה הכוללת סרגל כלים עוצמתי ושפע של שכבות נתונים עשירות ומגוונות.

עדי איטח, סמנכ"לית השיווק בחברת Simplex 3D אומרת כי "במהלך גיוס העובדים הבנו, תוך כדי תנועה, שאם אנחנו רוצים להגיע לקהל היעד הצעיר אליו כיוונו ולחשוף בפניו את המשרה (חיילים משוחררים עד גיל 25) עלינו לפגוש את דור ה Z היכן שהם נמצאים ולכן פנינו לאינסטגרם. הפעילות באינסטגרם יחד עם ניטרול קורות החיים באה מתוך למידה ופיצוח מבריק של הצוות שהבין שככל הנראה לחיילים משוחררים, המועמדים המתאימים למשרה ספציפית זו, אולי אין קובץ קו"ח לצרף כשמגישים מועמדות באתר. לכן, החלטנו לעשות AB Test ולהמיר את טופס הלידים של META לסוג של טופס הגשת מועמדות ללא צורך בצירוף קובץ. כך, חלק מהמועמדים מופנים לעמוד הגשת משרה באתר וחלק מקבלים את טופס "הלידים" המומר למילוי פרטיהם. החדשנות והדיוק בארגון לא תמיד צריכים להתבטא רק טכנולוגיה ומבחינתי זה יכול וצריך להתבטא גם בחדשנות תהליכי גיוס וקידום תוך כדי דיוק ופיצוח המסרי וקהל היעד. בחברה אנחנו מחפשים אנשים טובים שרוצים להיכנס לתחום מעניין בעולם ההייטק ובחברה חדשנית וצומחת. אגב, משרה זו טרם אוישה ויש לנו 2 תקנים, אז אנחנו קוראים מפה למי שקרא והתעניין להיכנס לאתר או לחפש את הסרטון באינסטגרם ולהגיש מועמדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully