וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לזר מונה לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה, מוצרים ופיתוח עסקי בחברת HP Indigo

8.9.2024 / 10:45

לזר, בעל ותק של למעלה מ-20 שנה בתפקידים שונים בתעשייה, "מביא איתו מומחיות רבה ומנהיגות יוצאת דופן"

ערן לזר. עופר חן,
ערן לזר/עופר חן

ערן לזר מונה לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה, מוצרים ופיתוח עסקי בחברת HP Indigo. לזר, בעל ותק של למעלה מ-20 שנה בתפקידים שונים בתעשייה, מביא איתו מומחיות רבה ומנהיגות יוצאת דופן.

לזר החל את דרכו בחברת אורבוטק כמהנדס יישומים ולאחר מכן שימש בתפקידים ניהוליים שונים בחטיבת ה-PCB (מעגלים מודפסים). מאוחר יותר, הוא מונה לסמנכ"ל קו מוצרים וסמנכ"ל ECM. בשלוש השנים האחרונות, לזר ניהל את חטיבת ה- Frontline, תחום התוכנה ב-KLA, והצליח להגדיל את ההכנסות תוך כדי שינוי המודל העסקי למנויים. תחת ניהולו, חטיבת ה-ERC העניקה שירותים ל-5 חטיבות עסקיות נוספות, ויצר סינרגיה טכנולוגית משמעותית בין KLA לאורבוטק. לזר בן 46 הוא בעל תואר ראשון .B.Sc בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מהמכון הטכנולוגי בחולון. נשוי ליעל ואב לשלוש בנות.

נועם זילברשטיין, מנכ"ל HP Indigo: "אני נרגש לברך את ערן לזר על מינויו לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי ב-HP Indigo. לזר מביא איתו ניסיון רב ומוכח בתחומי אסטרטגיה, מוצרים ושירותים, ידע מעמיק ומנהיגות יוצאת דופן שיתמכו בצמיחה ובחדשנות של HP Indigo. אני בטוח שהוא יוביל את החטיבה העסקית להישגים מרשימים ולתוצאות מצוינות, ויתרום רבות להתפתחות האסטרטגית של החברה".

ערן לזר, סמנכ"ל אסטרטגיה, מוצרים ופיתוח עסקי: "אני נרגש להצטרף ל-HP Indigo ולהיות חלק מחברה מובילה בתחום ההדפסה הדיגיטלית. אני מצפה לתרום מניסיוני ולשתף פעולה עם צוות מוכשר כדי להמשיך ולהוביל את התחום עם פתרונות מתקדמים וחדשניים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully