וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האינשורטק Novidea מגייסת עשרות עובדים בעקבות צמיחה מואצת בשוק הגלובלי

8.9.2024 / 16:37

בין עשרות המשרות המוצעות: מפתחי/ות ומנהלי/ות צוות Fullstack, מיישמי/ות ומנהלי/ות צוות יישום סיילספורס, מנהלי/ות מוצר, מנהלי/ות פרויקטים, מנתחי/ות מערכות, ומגוון משרות נוספות בארה"ב ובלונדון

עובדי נובידאה. נתנאל טוביאס,
עובדי נובידאה/נתנאל טוביאס

חברת האינשורטק Novidea (נובידאה) אשר פיתחה פלטפורמה מונחת נתונים (data-driven) מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ו- MGAs/MGUs, מגייסת עשרות עובדים למגוון תפקידים בישראל, על רקע צמיחה מואצת של פעילותה העסקית. בין עשרות המשרות המוצעות: מפתחי/ות ומנהלי/ות צוות Fullstack, מיישמי/ות ומנהלי/ות צוות יישום סיילספורס, מנהלי/ות מוצר, מנהלי/ות פרויקטים, מנתחי/ות מערכות, ומגוון משרות נוספות בארה"ב ובלונדון (שיווק, מנתחי מערכות ומכירות). לדף המשרות.

החברה הודיעה לאחרונה על רכישת חברת הסטארט-אפ Docomotion המתמחה באוטומציה של תכנון והפקת מסמכים. הרכישה מתבצעת על רקע צמיחה מואצת של Novidea בשוק העולמי בעקבות ביקוש גובר לפתרון שלה ברחבי העולם ועל רקע הטרנספורמציה הדיגיטלית המואצת של ארגוני ביטוח ברחבי העולם, אשר היתה ועודנה אתגר משמעותי עבורם.

מירב לוין-גדות, סמנכ"לית משאבי אנוש ב- Novidea" :Novidea אחראית למהפכה הדיגיטלית בשוק הביטוח ונותנת מענה לדרישה אדירה לחדשנות טכנולוגית והאצת הכניסה של ארגוני ביטוח ישראלים וגלובליים לעולם הדיגיטלי. כחברה הנמצאת בצמיחה משמעותית שנה אחרי שנה בקצב עקבי, העובדים והעובדות ב Novidea לוקחים חלק משמעותי בהמשך התפתחותה והצלחתה של הפלטפורמה שלנו שכבר הטביעה את חותמה על גופי ביטוח ברחבי העולם. בנוסף, ההשפעה שלנו על השוק נוגעת בכל אחד ואחת מאיתנו ומשנה את חווית הצריכה שלנו בתחום הביטוח".

מירב לוין-גדות. יחצ,
מירב לוין-גדות/יחצ

חברת האינשורטק Novidea פיתחה פלטפורמת מונחת נתונים (data-driven) במחשוב ענן, עם ארכיטקטורת API פתוחה המאפשרת לארגוני הביטוח לבצע מודרניזציה ולנהל את מסע הלקוח מקצה לקצה ולהשיג צמיחה בכל שלב במחזור החיים של פוליסת הביטוח. הפלטפורמה המתקדמת של Novidea מקשרת באופן רציף בין המערך הקדמי, האמצעי והאחורי, ומספקת יעילות תפעולית וחווייה דיגיטלית רציפה הן ללקוחות החברה והן למשתמשי הקצה. חברות בענף הביטוח מפיקות ערך ממבט מקיף של 360 על תהליכי המכירה, השירות והתפעול וניתנת להם גישה בזמן אמת לדאטה ולתובנות מנחות לפעולה בכל מקום ומכל מכשיר.

מירב לוין-גדות מוסיפה: "כחלק מחזון החברה להוביל את הדיגיטליזציה בשוק הביטוח, ומהדנ"א של החברה שנותן מרחב השפעה רחב, אנו מעודדים את העובדים והעובדות שלנו ליזום, להיות חדשניים, לחשוב על האתגר הבא ולפעול מחוץ לקופסה. אנחנו משקיעים משאבים בפיתוח מסלולי קריירה עם אפשרויות להתפתחות אישית ומקצועית, השתלבות בצוותי עבודה גלובליים המקדמים יצירתיות ומניעים שינוי אמיתי בתעשייה".

החברה תומכת בלמעלה מ-100 לקוחות בכ- 22 מדינות, והיא זכתה בפרסים עבור תרומתה לטכנולוגיה ולחדשנות וביניהם פרסים של London Market Forum, רשימת Insuretech100 הכוללת את חברות האינשורטק החדשניות ביותר ורשימת AIFintech100. לחברה משרדים בישראל, אנגליה וארה"ב. בחודשים האחרונים החברה הודיעה על השלמת סבב גיוס הון C בהיקף של 80 מיליון דולר. על משקיעי החברה נמנים: HarbourVest, Battery Ventures, Cross Creek, Israel Growth Partners (IGP), KT Squared ו-JAL Ventures.

למידע נוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully