וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד תמר דולב גרין מצטרפת למשרד אפשטיין רוזנבלום מעוז

8.9.2024 / 17:22

תעמוד בראש מחלקת תחרות והגבלים עסקיים

עו"ד תמר דולב גרין. מוניקה פיץ,
עו"ד תמר דולב גרין/מוניקה פיץ

משרד אפשטיין רוזנבלום מעוז (ERM) מצרף לשורותיו את עורכת הדין תמר דולב-גרין כשותפה וראש תחום תחרות ודיני הגבלים עסקיים במשרד.

עו"ד דולב-גרין היא בעלת ניסיון רב בתחום דיני התחרות, עם למעלה מ-20 שנות ניסיון. עד לאחרונה שימשה כיועצת משפטית וראש תחום ציות, וכן כדירקטורית וחברת הנהלה בחברת התרופות המובילה MSD ישראל (חברת בת של ענקית התרופות Merck מארה"ב). את דרכה המקצועית החלה כעורכת דין בכירה ברשות התחרות ולאחר מכן, שימשה כשותפה וכמנהלת משותפת של מחלקות הגבלים עסקיים במשרד אפשטיין חומסקי אוסנת ושות' ובמשרד פירון. תמר ייצגה תאגידים רב-לאומיים ומקומיים בולטים, בהם: קבוצת בזן, מאסטרקארד, טושיבה, טיסנקרופ, סאנופי ועוד, בתיקים מורכבים ובהליכים בעלי פרופיל גבוה.

בשנת 2023 נכללה תמר ברשימת ה-GC - General Counsels - Powerlist Israel הראשונה של Legal 500. כמו כן, תמר דורגה בעקביות על ידי Chambers & Partners בין עורכי הדין המובילים בתחום דיני תחרות בישראל. בשנת 2009, נכללה ברשימת 100 נשים מובילות בעולם בדיני הגבלים עסקיים של Global Competition Review.

תמר היא מחברת (משותפת) של הספר "דיני תחרות בישראל" (2015, Wolters Kluwer), ופרסמה מאמרים רבים בכתבי עת משפטיים מקצועיים בינלאומיים בתחום דיני התחרות. היא מרצה באופן תדיר בכנסים מקצועיים בתחום דיני התחרות בישראל ובעולם. לתמר תואר ראשון ושני במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת חיפה ומאוניברסיטת Complutense במדריד.

עו"ד נמרוד רוזנבלום, השותף המנהל במשרד, מסר: "צירופה של תמר עם הניסיון הרב שצברה בתפקידיה הקודמים, מעמיק את יכולותינו בתחום דיני התחרות בישראל ובחו"ל, ומאפשר לנו מתן מענה רחב ומקצועי ללקוחות הפירמה בפעילותם בשוק המקומי והבינלאומי".

עו"ד דולב גרין הוסיפה: "דיני התחרות בישראל מוסיפים להתפתח כל העת ולהציב דרישות ואתגרים חדשים. אני שמחה וגאה להצטרף לצוות המשובח של ERM על מנת לתת מענה לצורך ההולך וגובר של לקוחות המשרד בתחום זה."

משרד אפשטיין רוזנבלום מעוז (ERM) מייצג חברות ישראליות ובינלאומיות מובילות בעסקאות מורכבות ובעלות פרופיל גבוה בארץ ובעולם. המשרד שהוקם ב-2006 צמח להיות אחד מ-25 המשרדים הגדולים בישראל, בזכות מבנה השותפות ותרבות העבודה הייחודיים הנהוגים בו, המאפשרים צמיחה אורגנית מהירה לעורכי דין מצטיינים ומתן שירות מעולה ואפקטיבי לכלל לקוחות המשרד. המשרד מתמחה בעסקאות בינלאומיות; מיזוגים ורכישות; הייטק וסטארט-אפים; טכנולוגיה, קניין רוחני והגנת מידע; בנקאות, מימון ורגולציה; אנרגיה, תשתיות ומימון פרויקטים; נדל"ן, והתחדשות עירונית; מלונאות; דיני עבודה; ליטיגציה ויישוב סכסוכים; תחרות והגבלים עסקיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully