וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2% על כל הוצאה: גולף, סונול וסטימצקי השיקו כרטיס אשראי

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 8:20

כרטיס האשראי החדש W מעניק הנחה קבועה בקבוצות החברות בו, כמו גם בהוראות קבע לרשויות, ברשתות הסופרמרקט השונות, הנחות ועוד. כמה תשלמו עליו? חצי שנה ראשונה ללא דמי כרטיס ואחר כך 15.90 שקלים

תפיסת גנב כרטיסי אשראי בערערה/דוברות המשטרה

אחרי שהתרגלנו לכרטיסי מועדון שמשלבים אשראי, מגיע אלינו שחקן חדש - W, כרטיס אשראי של החברות גולף, סונול וסטימצקי.

על רקע העלייה ביוקר המחייה, שלוש חברות מובילות במשק הישראלי, התאגדו יחדיו והקימו מיזם אשראי המתמקד בהוצאות השוטפות והמרכזיות של משקי הבית. סונול, קבוצת גולף וסטימצקי חברו לחברת האשראי ישראכרט, במטרה לבנות כרטיס חזק, שייתן תמורה מהשקל הראשון ולא רק צבירת נקודות.

הסיבה, שוק האשראי בישראל הציע עד היום בעיקר כרטיסים המעניקים חברות במועדונים ייעודיים, כרטיסי "קאשבק" ועוד. למרות היתרון שבהם, הכרטיסים הללו לרוב מאפשרים צבירת נקודות בחנויות תחת אותה נרשת או אחוז נמוך של צבירה חודשית.

כיום משפחה ישראלית ממוצעת מוציאה בסביבות 4,000 שקל בחודש על מזון, כ-1,500 שקל על חשבונות לרשויות השונות (ארנונה, חשמל, מים וכו'), כ-600 שקל על דלק, וזה עוד לפני בתלמים, מסעדות, חוגים ועוד.

אישה מחזיקה כרטיס אשראי לצד טלפון נייד. ShutterStock
אישה מחזיקה כרטיס אשראי לצד טלפון נייד/ShutterStock

הכרטיס החדש W, יציע בין היתר צבירה בהוצאות משק הבית עד 1,500 שקל בשנה, הנחה ממוצעת בתדלוק של עד 300 שקל בשנה ועוד הטבות משתנות. למשל, בעת רכישה של מזון, תצברו 2%. גם בתשלום הוראות קבע לרשויות תצברו אחוז זהה, כך גם אם תתדלקו באחת מתחנות "סונול". המתדלקים יזכו גם מהנחה של 33 אגורות לליטר בנזין 95 ומ-7% הנחה בחנויות הנוחות Sogood.

בנוסף, בקנייה בכל אחת מ-350 חנויות קבוצות גולף (גולף&קו, גולף&קידס, כיתן, פולגת, אינטימה וגולף) וסטימצקי תצברו 10% מסכום הרכישה. כמו כן, בשלב ההצטרפות תקבלו 150 שקל מתנה, תינתן 20% הנחת יומולדת בקבוצות גולף וסטימצקי, 4 ספרים דיגיטליים מתנה בשנה, ועוד. המצטרפים גם ייהנו מחצי שנה ראשונה ללא דמי כרטיס, ולאחריה תשלמו 15.90 שקלים.

מנכ"לית מועדון W, טל וייסמן: "אנחנו מציגים לראשונה כרטיס אשראי שיותר מהכל הוא אפקטיבי ומכוון למשק בית ישראלי ממוצע. לאחר בדיקות מעמיקות יחד עם שותפינו הבנו מה חשוב לכל משפחה בישראל ועל מה היא נושאת את עיקר הוצאותיה. לקחנו את כל אלו והצלחנו להביא לשיא חדש של אחוזי צבירה בהוצאות משק הבית, שיוחזר למשפחות על מה שהן קונות גם ככה כל השנה ובלי לאלץ אותן להוציא סכומי עתק. אלו, יחד עם ההטבות המיוחדות שלנו והכוח של המותגים ופריסתם הארצית הרחבה, מאפשרים לכל משפחה ישראלית לנצל את הקניות שלה בצורה חכמה ולחסוך יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully