וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר השלמת רכישת השליטה ע"י פרמירה: שינויים בדירקטוריון BioCatch

9.9.2024 / 9:09

לאחר קבלת כל האישורים הנדרשים, קרן הצמיחה של פרמירה השלימה את רכישת השליטה בחברת BioCatch, כפי שדיווחה החברה לראשונה במאי 2024. בכירים בפרמירה יצטרפו לדירקטוריון

גדי מזור. יחצ,
גדי מזור/יחצ

חברת BioCatch ("החברה"), מובילה עולמית בתחום מניעת הונאות מקוונות ופשעים פיננסים על ידי שימוש בלמידת מכונה ובינה מלאכותית מבוססת ביומטריה התנהגותית, הודיעה היום כי קרן הצמיחה של ענקית ההשקעות הגלובלית פרמירה (Permira Growth Opportunities II) השלימה את רכישת רוב מניותיה של החברה. רכישה זו צפויה להאיץ את התרחבות החברה למדינות נוספות , ואת פיתוח מוצריה החדשניים, ולתמוך בהמשך צמיחתה של החברה הן בצורה אורגנית והן על ידי ביצוע מיזוגים ורכישות.

BioCatch פיתחה ומובילה את תחום זיהוי ומניעת הונאות והלבנת הון באמצעות ביומטריה התנהגותית אשר משתמשת ביכולות למידת מכונה ובינה מלאכותית המאפשרים להבדיל בין משתמשים לגיטימיים של חשבונות לבין גורמים עברייניים אשר השתלטו עליהם בדרכים פסולות כגון תוכנות תקיפה, הונאה או סחיטה. האלגוריתם של BioCatch מנטר ומנתח את דפוסי ההתנהגות הדיגיטליים של מאות מיליוני לקוחות בנקים ומספק תובנות מדויקות לגבי לגיטימיות הזהות וההתנהגות שלהם, מבלי לפגוע בפרטיותם.

לאחר שחצתה את רף 100 מיליון דולר קצב הכנסות שנתי (ARR) ועברה לרווחיות תפעולית בשנת 2023, החברה המשיכה במומנטום החיובי גם ב-2024, כאשר רשמה צמיחה של 43% בקצב המכירות במחצית הראשונה של השנה בהשוואה למחצית הראשונה של 2023, מה שהפך את המחצית הזו לטובה ביותר בתולדות החברה. קצב ההכנסות (ARR) ממוצריה החדשים של החברה - מוצר למניעת הונאות הנדסה חברתית (הונאות בהן התוקף מבצע מניפולציה על התנהגות המשתמש על מנת לגרום לו לבצע העברת כספים) ומוצר לזיהוי חשבונות בנק המכוניםMoney Mules ומשמשים להלבנת כספי הונאה, פשיעה ומימון טרור - צמח פי שלושה במהלך השנה האחרונה. כיום, בסיס הלקוחות הגלובלי של החברה כולל מעל 200 מוסדות פיננסיים, יותר מ-30 מתוך 100 הבנקים הגדולים בעולם, ויותר מ-400 מיליון משתמשים ברחבי העולם, עליהם BioCatch מגינה מפני הונאות ופשיעה פיננסית. מאז 2018, BioCatch מנעה הונאות בסכום מוערך של כ-4.72 מיליארד. הצמיחה העקבית של החברה מוכיחה את החשיבות של ביומטריה התנהגותית כפתרון חיוני למלחמה בדור חדש של הונאות ופשיעה פיננסית מבוססות בינה מלאכותית.

רן מידן. יחצ,
רן מידן/יחצ

סטפן דז'יארסקי, שותף בסקטור הטכנולוגיה ומנהל משותף של קרן הצמיחה של פרמירה, דומיניק פוזני, מנהל השקעות בכיר בפרמירה, ורן מידן, מנהל הפעילות של פרמירה בישראל, יצטרפו לדירקטוריון החברה, כאשר רן ישמש גם כיושב ראש הדירקטוריון של החברה.

גדי מזור, מנכ"ל BioCatch: "אנו נרגשים להעמיק את השותפות עם פרמירה, ומברכים על הצטרפותם של סטפן, דומיניק, ורן לדירקטוריון החברה. רשת הקשרים הגלובלית והמשאבים של פרמירה, יחד עם הניסיון והידע המרשימים שלה בתחום הטכנולוגיה ואבטחת המידע, יסייעו לנו לחזק משמעותית את מעמדנו כחברה מובילה בשוק ולקדם את החברה לגבהים חדשים".

"אנו נרגשים להשלים את רכישת השליטה ב-BioCatch ולהמשיך את השותפות המוצלחת עם גדי ועובדי החברה במטרה להאיץ את צמיחת החברה והתרחבותה בשנים הבאות. לאחר שעקבנו אחרי BioCatch במשך מספר שנים, והפכנו לבעלי מניות לראשונה בתחילת 2023, אנו בטוחים מאי פעם בפוטנציאל הצמיחה של החברה, במובילות הטכנולוגית שלה, ובצוות ההנהלה שלה." אמר סטפן דז'יארסקי, שותף בסקטור הטכנולוגיה ומנהל משותף של קרן הצמיחה של פרמירה.

" לאחר השקעה ראשונית מוצלחת ושותפות קרובה עם הנהלת החברה, אנו נרגשים להשלים את רכישת השליטה ב-BioCatch ולהמשיך לתמוך בגדי ובצוות ההנהלה המצוין של החברה. אנו מחויבים לחזק את מעמד החברה כמובילת שוק באמצעות צמיחה אורגנית והתרחבות אסטרטגית, תוך מתן ערך יוצא דופן למוסדות הפיננסים, והגנה על לקוחותיהם בעת ביצוע העברות הכספים שלהם." הוסיף רן מידן, מנהל הפעילות של פרמירה בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully