וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה שגב מונתה למנהלת ה-Delivery וניהול המוצר ב-Twilio

9.9.2024 / 9:55

קבוצת Aman, נציגתה של Twilio בישראל, מודיעה על מינויה של שגב. לאחר רצף זכיות בקרב לקוחות Enterprise רבים כגון ביטוח ישיר, מימון ישיר, בזק בינלאומי, חברת הפינטק הבינלאומית Nayax, איילון חברה לביטוח, משטרת ישראל, הכשרה חברה לביטוח, רשת מלונות דן ועוד

אלה שגב. יחצ,
אלה שגב/יחצ

לאחר רצף זכיות בקרב לקוחות Enterprise רבים כגון ביטוח ישיר, מימון ישיר, בזק בינלאומי, חברת הפינטק הבינלאומית Nayax, איילון חברה לביטוח, משטרת ישראל, הכשרה חברה לביטוח, רשת מלונות דן ועוד •Twilio , פלטפורמת התקשורת המובילה בעולם ה - ,Contant center מרחיבה את פעילותה ומודיעה על מינויה של אלה שגב למנהלת תחום ה-Delivery וניהול המוצר.

במסגרת התפקיד החדש, אלה תהיה אמונה על ניהול הדליברי והמוצר של טוויליו, לרבות הובלת פרוייקטי ליבה עסקיים של לקוחות החברה. כמו כן אלה תהיה אמונה על הובלת צוותי הפרויקטים, לוחות הזמנים, הכנסת מתודולוגיות חדשות, ניהול מחקרי שוק, זיהוי צרכים ומגמות חדשות בתחום, תכנון והגדרת הדרישות הפונקציונליות והטכניות של המוצר.

שגב, בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ממכללת שנקר, החלה את דרכה בקבוצת Aman בתור מנהלת פרויקט חוצה ארגון עבור בנק הפועלים. שגב בעלת 10 שנות ניסיון בתפקידי ניהול טכנולוגיים בתחומים שונים ובפעילות רציפה מול לקוחות אנטרפרייז משמעותיים, כולל ניסיון ניהולי רב ומקצוענות חסרת פשרות בתחומי השירות והטכנולוגיה. בין תפקידיה בעבר היא שימשה כמנהלת Delivery (SDM) בחברת KONE הגלובלית בישראל, והיא בעלת ניסיון בפרויקטים טכנולוגיים חוצי ארגון כמו מעבר לענן, הטמעת מערכות חדשות, ייעול ושיפור השירות ועוד.

יניב כהן, מנהל פעילות Twilio ישראל, מקבוצת Aman: "אלה מהווה חיזוק משמעותי בפעילות של Twilio בישראל. היא מביאה ערך רב ללקוחות החברה בידע הרב שהיא צברה, במקצוענות שלה ובחתירתה הבלתי מתפשרת למצוינות. מצוינות זו מתבקשת בתחום כל כך משמעותי שמשרת אצל לקוחותינו את פעילות הליבה שלהם. אני משוכנע כי תחת ניהולה, הפעילות של Twilio בישראל תמשיך להתחזק, ולכבוש פסגות חדשות".

אלה שגב, מנהלת תחום דליברי ופיתוח בTwilio מקבוצת Aman: "אני מודה ליניב כהן מנהל הפעילות של Twilio בישראל על האמון שניתן בי להוביל את תחום ה-Delivery וניהול המוצר ומתחייבת לעשות את כל שביכולתי על מנת להבטיח שהחברה תמשיך להוביל ולספק פתרונות איכותיים וחדשניים ללקוחותיה. אני נרגשת לקראת האתגרים החדשים ומצפה לעבוד בשיתוף פעולה עם הצוותים המצוינים של החברה כדי להמשיך ולהוביל את טוויליו ישראל להצלחה".

בשנה האחרונה, Twilio לקחה את ההובלה בשוק ה-Customer Engagement בישראל באופן בולט עם זכיות משמעותיות בקרב לקוחות Enterprise רבים והיא שותפה למהפיכה משמעותית שלא קרתה בשוק זה כבר למעלה מ-20 שנה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully