וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה ניסני מונתה למנכ"לית חברת Take Care

9.9.2024 / 11:34

ניסני מנהלת בכירה בתחום הבריאות עם מעל 20 שנות ניסיון מקומי וגלובלי בתחום הפארמה היא שימשה כמנכ"לית מספר חברות, ביניהן כמנכ"לית חברת התרופות אסטרהזניקה ישראל, חברת מנור מדיקל ועוד

הילה ניסני. יחצ,
הילה ניסני/יחצ

חברת Take Care , שאחת המשקיעות בה היא עמותת מטב, הודיעה על מינויה של הילה ניסני למנכ"לית. במסגרת תפקידה תוביל את החברה שעוסקת בעולמות הבריאות והרפואה, מיצוי זכויות, מידענות רפואית וליווי של מטופלים ובני משפחותיהם, שנקלעו לאירוע בריאותי או מחלה.

ניסני מנהלת בכירה בתחום הבריאות עם מעל 20 שנות ניסיון מקומי וגלובלי בתחום הפארמה היא שימשה כמנכ"לית מספר חברות, ביניהן כמנכ"לית חברת התרופות אסטרהזניקה ישראל, חברת מנור מדיקל ועוד.

שירלי זילבר, מייסדת חברת Take Care, מברכת על המינוי ואומרת: "אני שמחה על הצטרפותה של הילה לחברה ובטוחה כי הניסיון הרב שלה בניהול, קידום אסטרטגיה ארגונית, וקידום תהליכים הן בשווקים מקומיים והן בארגונים גלובליים יתרום לנו ויקדם את החברה בשוק הישראלי, בקרב חולים ומשפחותיהם שמתמודדים עם תקופה קשה ומאתגרת וזקוקים לתמיכה רגשית וליווי מקצועי."

טייק קר מעניקה שירותים לעובדים דרך מעסיקיהם , למטופלים בתוכניות ליווי במימון חברות התרופות , למבוטחי חברת הביטוח מגדל בתוכנית Migdal Care ולאחרונה גם לחלק מהקיבוצים שנפגעו ב7/10.

יו"ר דירקטוריון החברה דורון ספיר: "מברך על המינוי ומאחל להילה בהצלחה בשמו ובשם הדירקטוריון ומדגיש כי המינוי הנו חלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully