וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיע לו: ההוקרה החדשה של ד"ר יוסי ורדי

9.9.2024 / 14:12

ד"ר יוסי ורדי מאבות ההיי טק הישראלי נבחר לעמית כבוד של עזריאלי, מכללה אקדמית להנדסה ירושלים לשנת 2024

יוסי ורדי זוכה בתואר עמית כבוד. יחצ,
יוסי ורדי זוכה בתואר עמית כבוד/יחצ

258 בוגרי ובוגרות מכללת עזריאלי להנדסה - מחזור תשפ"ג (2023) קיבלו את תעודות התואר בטקס בהשתתפות סגל המכללה, הבוגרים ובני משפחותיהם במהלכו הוענק תואר עמית כבוד של המכללה לשנת תשפ"ד, ליזם ההיי טק ד"ר יוסי ורדי ששימש בשורה של תפקידים ציבוריים בכירים בשרות הציבורי ותמך במשך שנים בפיתוח וקידום חברות הזנק רבות בישראל.

בטקס הונצח זיכרונם של חמישה סטודנטים ובוגרי המכללה שנפלו במלחמת 'חרבות ברזל' (סרן במיל' אברהם חננאל הנדי, סא"ל סהר ציון מחלוף, סרן במיל' נתנאל סילברג, שרון גורדני וליאל איטח) וכן של בוגרת המכללה סגן שיר חג'אג' ז"ל שנרצחה בפיגוע לפני כשבע שנים, ובמהלכו העניקו נשיאת המכללה, פרופ' תמר רז נחום וסגן הנשיאה ומנכ"ל המכללה, עו"ד עמית פרסיקו, תעודות לשם כבוד לנציגי משפחות הסטודנטים הנופלים.

בשיאו של הערב העניקו פרופ' תמר רז נחום נשיאת המכללה, מר גארי ליבלר יו"ר חבר הנאמנים ומר ירון רביד יו"ר הוועד המנהל של המכללה תואר "עמית כבוד" של מכללת עזריאלי לשנת תשפ"ד, ליזם ההיי טק ד"ר יוסי ורדי מאבות ההיי טק בישראל ששימש כיועץ למנהלי חברות בינלאומיות ושל הבנק העולמי ואף כחבר בפורום הכלכלי העולמי.

נשיאת המכללה, פרופ' תמר רז נחום ציינה בנימוקי ההחלטה להעניק לד"ר ורדי את אות עמית כבוד של המכללה כהוקרה על תרומתו המשמעותית לפיתוח וקידום עולם הטכנולוגיה וההיי טק במדינת ישראל תמיכתו והשקעתו רבת השנים לחברות הזנק ופעילותו למען החברה
והאוכלוסיות השונות במדינת ישראל.

ד"ר ורדי שימש בשורה של תפקידים ציבוריים בכירים בשירות הציבורי, כמנכ"ל משרד הפיתוח היה אחראי על משאבי הטבע במדינת ישראל, היה המנכ"ל הראשון של משרד האנרגיה וכיהן כיו"ר חברת הנפט הלאומית. כמו כן שימש כיועץ לשיתוף פעולה כלכלי עם מדינות ערב, ועסק בבניית תוכניות לפרויקטים משותפים לטווח ארוך ושתופי פעולה בתחום התשתיות.

ד"ר ורדי הוא דוקטור לחקר ביצועים אשר סייע לבנו בהקמת חברת מיראביליס שפיתחה את תוכנת ICQ שנמכרה לחברת AOL האמריקאית בסכום של 407 מיליון דולר. מאז הפך לאחד המשקיעים הבולטים בישראל בתחום האינטרנט והשקיע בלמעלה מ 50 חברות הזנק שרבות מהן נרכשו ואו הונפקו.

ד"ר ורדי הודה בדבריו למכללה על הענקת האות המכובד, וציין שהמכללה התברכה במגוון רחב של תלמידים מרקעים וקהילות שונות - דבר המאפשר לאנשים שונים להכיר אחד את השני ולהבין את צרכי האחר, והוסיף כי מהנדס צריך לגלות רגישות חברתית ולראות את עצמו כנאמן, כמי שמייצג את כל חלקי החברה על הצרכים והיכולות השונים של ציבור המשתמשים בתוצריו.

  • עוד באותו נושא:
  • יוסי ורדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully