וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב בנדק מונה לסמנכ"ל הכספים של דלתא גליל תעשיות

9.9.2024 / 14:15

בנדק, המשמש כסמנכ"ל הכספים של דלתא ישראל מותגים מאז הפיכתה לחברה ציבורית, קודם לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה. אייזק דבח, הבעלים והמנכ"ל של דלתא גליל: "אני מברך את יניב. הצלחתו בקידום העסקי של דלתא ישראל מותגים הכשירה אותו לתפקיד"

יניב בנדק. דנה קרן,
יניב בנדק/דנה קרן

דלתא גליל תעשיות הודיעה על מינויו של יניב בנדק לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה(CFO) . בנדק הצטרף לדלתא גליל בשנת 2011 כרואה חשבון ומאז כיהן בתפקידים שונים במחלקת הכספים, כולל סמנכ"ל מיסוי גלובלי ומזכיר החברה.

בשנת 2021, במקביל להנפקת דלתא ישראל מותגים, התמנה בנדק לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה. במסגרת זו היה אחראי על ניהול המערכת הפיננסית והובלת הפיתוח העסקי. יחד עם הנהלת החברה , הגיעה דלתא ישראל מותגים לצמיחה משמעותית והישגי שיא.

בנוסף לאלה, ניהל בנדק תהליכי Due Diligence ומיזוגים ורכישות בישראל ובעולם, הוביל תהליכי פיתוח עסקי אסטרטגיים והקמה של פעילויות חדשות. במסגרת תפקידיו, ניהל צוותים גלובליים ומחלקות שונות, עסק בניהול קשרי שוק ההון, גיוס אג"ח, הוביל אסטרטגיות גידור מטבעות, וכן עסק בקביעת אסטרטגיית המיסוי הגלובלית של קבוצת דלתא.

אייזק דבח, בעלים ומנכ"ל: אני סמוך ובטוח שניסיונו הרב של יניב, רוחב יריעת הניהול והצלחתו בקידום העסקי של דלתא ישראל מותגים, הכשירו אותו לאתגרים העומדים לפנינו ולתפקיד סמנכ"ל הכספים הראשי של דלתא גליל תעשיות. אנחנו שמחים למנות אדם שצמח בתוך החברה."

בנדק יכנס לתפקידו ב.9.9

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully