וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננים חופשה? עכשיו אתם יכולים לשלם בקריפטו

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 9:13

ענקית החופשות סקייסקנר בשיתוף פעולה עם פלטפורמת Travala: תאפשר הזמנת חופשות וטיסות ותשלום במטבע דיגיטלי

מטבעות דיגיטליים/pexels

פלטפורמת הנסיעות Travala, הידידותית למטבעות דיגיטליים, הודיעה על שיתוף פעולה עם מנוע חיפוש הטיסות הפופולרי Skyscanner, שיאפשר גישה להזמנת טיסות וחופשות עם תשלום במטבעות דיגיטליים.

השותפות תאפשר ל-110 מיליון המשתמשים הפעילים החודשיים של Skyscanner, המבצעים לא פחות מ-80 מיליארד חיפושים כל יום, לגשת למלאי אותו מציעה Travala, הכולל יותר מ-2.2 מיליון מלונות, להזמין, ולשלם עבורם עם יותר מ-100 מטבעות דיגיטליים שונים, בניהם ביטקוין (BTC) ואתריום (ETH), בנוסף לשיטות תשלום מסורתיות.

Travala.com, שהוקמה בשנת 2017, היא פלטפורמת תיירות המבוססת על טכנולוגיית הבלוקצ'יין, המאפשרת למשתמשים להזמין חופשות, טיסות ומלונות, באמצעות עשרות מטבעות דיגיטליים שונים.

לפלטפורמה ישנו טוקן משלה, AVA, המשמש עבור תגמולים, מבצעים והנחות למשתמשים. לאחר הודעת החברה ועד לכתיבת מילים אלו, רשם הטוקן AVA עלייה של יותר מ-5% ל-0.518$, יחד עם שווי שוק שנסק לכ-28 מיליון דולר.

הזמנת חופשה אונליין. ShutterStock
הזמנת חופשה אונליין/ShutterStock

האינטגרציה עם Skyscanner הפכה את Travala.com לניתנת לגילוי בחיפוש לצד סוכנויות נסיעות מובילות כמו Expedia, Booking.com ו-Agoda. שיתוף פעולה זה צפוי להגדיל משמעותית את תנועת הגולשים אל אתר Travala.com תוך הדגשת היתרונות של הזמנת מלונות עם מטבעות דיגיטליים.

על פי דבריו של סנג'ה ווויק, מנהל סקשן המלונאות ב-Skyscanner, שיתוף הפעולה נעשה בעקבות מחויבות החברה להציע שיטות תשלום מגוונות על פי צרכיהם ההולכים והגדלים של הנוסעים.

"על ידי שילוב יכולות החיפוש המובילות בשוק של Skyscanner עם פלטפורמת הקריפטו המקורית של Travala.com, אנו הופכים את תכנון הנסיעות לנגיש וגמיש יותר עבור המספר ההולך וגדל של נוסעים המעדיפים שיטות תשלום חלופיות", אמרה

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אפליקציות נוחות יאיצו את האימוץ

גם חברות גדולות ומוכרות נוספות עושות צעדים משמעותיים בשנים האחרונות בשל אימוץ תעשיית המטבעות הדיגיטליים ברחבי העולם והשימוש הגובר בהם. אפליקציית המסרים טלגרם לדוגמא, החלה להטמיע מוצרים ולבנות מבני תמריצים עבור המטבע שלה, TON (קיצור של Telegram open network).

טלגרם, היא רק אחת מני רבות שכבר הטמיעו או נמצאות בתהליכי מחקר, הטמעה והנגשה של מטבעות דיגיטליים עבור לקוחותיהן, חברות כמו מאסטרקארד, ויזה, אי.בי.אמ, סטארבאקס, וולמרט, קוקוה קולה, נייק, והרשימה עוד ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully