וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולט מתרחבת: מתחילה לפעול בשורת יישובים בדרום

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 9:12

אפליקציית המשלוחים Wolt תחל להפעיל את שירותיה בקריית גת, קריית מלאכי ויישובי האזור. מדובר בבשורה של ממש ליישובי הדרום, שעשויה לשפר את איכות חייהם

בווידאו: הכירו את יוזמת "שולחים על בטוח" של וולט/עריכה: נועה לוי

בשורה משמחת לתושבי הדרום: שירותי המשלוחים מתרחבים לעשרות יישובים חדשים באזור. החל מהחודש הבא, תושבי יותר משלושים יישובים נוספים יוכלו להזמין משלוחים באמצעות וולט.

היישובים החדשים שבהם יופעלו שירותי המשלוחים כוללים את קריית גת, קריית מלאכי, נחלה, מנוחה, זבדיאל, קוממיות, עלומה, רווחה, גת, שדה משה, עוזה, אחוזם, אבן שמואל, איתן, שלווה, נועם, עין צורים, כפר אחים, סגולה, ניר בנים, שדה עוזיהו, אמונים, עזר, גבעתי, בית עזרא, עזריקם, תלמי יחיאל, ינון, ערוגות, תימורים, שפיר, משואות יצחק, אביגדור, כפר ורבורג, באר טוביה, אורות וזרחיה.

הרחבת השירות כוללת ערים גדולות יחסית כמו קריית גת וקריית מלאכי, לצד מושבים וקיבוצים קטנים יותר כגון נחלה, מנוחה, זבדיאל ועוד רבים אחרים. לפי וולט, מהלך זה מהווה צעד משמעותי בצמצום הפערים בין המרכז לפריפריה ומבטא את המגמה הגוברת של שיפור השירותים לתושבי הדרום.

שליח וולט. ShutterStock
שליח וולט/ShutterStock

עבור תושבי היישובים הקטנים, כמו עלומה, רווחה, גת ושדה משה, הרחבת שירותי המשלוחים מהווה מהפכה של ממש. עד כה, רבים מהם נאלצו לנסוע מרחקים ארוכים כדי לרכוש מוצרים בסיסיים או לקבל שירותים שונים. כעת, הם יוכלו ליהנות ממגוון מוצרים ושירותים שיגיעו לפתח ביתם.

לא מן הנמנע כי הרחבת השירותים תביא לתנופה כלכלית באזור כאשר עסקים מקומיים יוכלו להרחיב את קהל הלקוחות שלהם ולהציע את מוצריהם ושירותיהם למעגל רחב יותר של תושבים. בנוסף, הדבר עשוי לעודד יזמים חדשים להקים עסקים באזור.

  • עוד באותו נושא:
  • וולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully