וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי קיוויתי מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ואופרציה בחברת הסטרטאפ Somite.ai

10.9.2024 / 12:31

החברה שואפת להיות ה-OpenAI של הביולוגיה התאית

שי קיויתי. יחצ,
שי קיויתי/יחצ

לאחר שהשלימה גיוס פרי-סיד של מעל ל-10 מיליון דולר, חברת הטק-ביו, Somite.ai של היזם הסדרתי ד"ר מיכה ברקסטון בשותפות עם חוקרים מובילים מ-MIT ובית הספר לרפואה של הרווארד המפתחת מודלי-תשתית של AI בתחום ביולוגיית תאי הגזע, מודיעה על הרחבת ההנהלה עם מינויו של שי קיוויתי לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ואופרציה, זאת לאחר שחרורו מ-250 ימי צו 8 בהם פיקד על לוחמים בעזה במסגרת מלחמת חרבות הברזל.

שי קיוויתי, בוגר תוכנית תלפיות מגיע עם רקע של מעל עשור בתפקידי מפתח בתחומי פיתוח עסקי, אסטרטגיה ואופרציה, יסייע בהמשך הצמיחה של Somite.ai ויוביל את פיתוח ויישום האסטרטגיה של החברה בשוק הגלובלי.

בתפקידיו הקודמים שימש שי קיוויתי כמשנה למנכ"ל ועובד ראשון בארה"ב בחברת 4M Analytics בה הוא בנה את המטה הבינלאומי של החברה באוסטין, טקסס. לפני כן, הוא הוביל בחברת Alvarez & Marsal ארגון מחדש של מספר חברות ענק. בעברו, שירת כעשור במסגרת תוכנית תלפיות להכשרת מנהיגות ביטחונית-טכנולוגית בצה"ל בתפקידי טכנולוגיה שונים, וביצע שירות קרבי בסיירת צנחנים. כראש מדור במחלקת האמל"ח של זרוע היבשה, לקח חלק בפרוייקט שזכה בפרס ביטחון ישראל. במסגרת שירותו הצבאי השלים תואר כפול באוניברסיטה העברית בפיזיקה ומדעי המחשב. שי סיים תואר שני ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במנהל עסקים ופיננסים בבית הספר המוביל בעולם למנהל עסקים The Wharton School, בהצטיינות יתרה, ותואר שני במנהל ציבורי ב- Harvard.

לאחר שחרורו משירות מילואים של למעלה מ-250 יום במלחמת חרבות הברזל כסמג"ד בחטיבה סדירה בעזה, שי הצטרף כסמנכ"ל אסטרטגיה ואופרציה- VP Strategy & Ops לצוות ההנהלה של Somite.ai, הכולל את מייסדי החברה, ביניהם שלושה ישראליים: מנכ"ל החברה, ד"ר מיכה ברקסטון, יזם ותיק בתחום ה-AI (ייסד את Chorus.ai שנרכשה ב-575 מיליון דולר), סמנכ"ל הטכנולוגיה, ד"ר ג'וני רוזנפלד המשמש גם מנהל קבוצת ה-AI התשתיתי ב-MIT, וכן פרופסור אלון קליין מבית הספר לרפואה של הרווארד. נוסף על אלה, מייסדי החברה כוללים את ראש המחלקה לגנטיקה בהרווארד, וכן שני חברי האקדמיה האמריקאית למדעים ובכללם המדען המוביל בעולם לריצוף גנטי של התא.

החברה, אשר נוסדה באוקטובר 2023, מפתחת את הפלטפורמה AlphaStem, המאפשרת באמצעות AI גילוי ואופטימיזציה של תרפיות חדשות, ומייצרת דאטה חדש בקנה מידה עצום, דבר שבתורו מוביל לתגליות ביולוגיות חדשות. לאחרונה הכריזה על השלמת סבב גיוס פרי-סיד של מעל ל-10 מיליון דולר בהשתתפות קרן ההון סיכון של חברת הפארמה היפנית Astellas Venture Management וכן Montage Ventures שנציגיהן הצטרפו לדירקטוריון החברה כמשקיפים.

ד"ר מיכה ברקסטון, מנכ"ל ושותף מייסד בחברת הטק-ביו, Somite.ai: "הצטרפותו של שי לצוות שלנו היא צעד משמעותי לקראת מימוש החזון שלנו. שי חולק את התשוקה שלנו לפיתוח טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך, ולתיקון עולם, ויש לו את הכישורים והניסיון הנדרשים כדי לעזור לנו להוביל את החברה לשלב הבא. שי יוביל את פיתוח האסטרטגיה שלנו ויסייע לנו להאיץ את הצמיחה ולהפוך את Somite.ai לחברה מובילה בתחום פיתוח התרופות באמצעות בינה מלאכותית. אני עוקב אחרי הקריירה המזהירה של שי כבר תקופה ארוכה, ובטוח שהצטרפותו תקדם אותנו לשלב הבא בחיי החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully