וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי מינה את בתו למנכ"לית משותפת לצדו

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 14:40

יפית אטיאס שהיא כיום סנכ"לית השיווק של הרשת תשמש מנכ"לית משותפת לצד רמי לוי

רמי לוי שיווק השקמה בקמפיין מרגש ברוח התקופה/יח"צ

רמי לוי מינה את בתו יפית אטיאס למנכ"לית משותפת ברשת - כך לפי דיווח החברה לבורסה.

אטיאס, אשר מכהנת בעשור האחרון כסמנכ"לית השיווק בחברה, צפויה להיכנס לתפקידה בעוד ארבעה חודשים ותעמוד בראש הרשת יחד עם אביה רמי לוי, לצד ניהול הרשתות הנוספות שבבעלותם שביניהן גוד פארם, קופיקס ועוד. דירקטוריון החברה אישר את המינוי אמש.

לוי מסר כי "לאורך שנים ארוכות יפית לקחה חלק פעיל בניהול הקבוצה, במהלכן ביססה את יכולות ויסודות הניהול שלה. ההנהלה ואני שמחים למנות אותה לתפקיד מנכ"לית משותפת בקבוצה, והיא תסייע להוביל את הפיתוח העסקי והשיווקי של החברה. יפית שימשה כסמנכ"לית שיווק, פעילותה תרמה רבות לכך שהמותג מוכר בכל בית בישראל. יפית היא נכס בתחום הקמעונאות ואני בטוח שיחד נמשיך לממש את האסטרטגיה להעמקה והרחבת תחומי הפעילות של הקבוצה".

יפית אטיאס לוי, סמנכ"לית השיווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה, עם הדיסקית. יחצ,
יפית אטיאס לוי, סמנכ"לית השיווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה, עם הדיסקית/יחצ

אטיאס מסרה כי "אני גאה להיות חלק מרשת שצמחה להיות המובילה בשוק הקמעונאות ולזכות באמון הלקוחות שלנו כסל הזול במדינה, שנה אחר שנה. אני מודה להנהלה שמפקידה בידי את האחריות להמשיך ולפתח את הרשת, ולהביא אותה לגבהים חדשים בשוק תחרותי".

בפברואר האחרון ביקשה החברה לאשר לאטיאס העלאת שכר לעלות של 643 אלף שקל בשנה, זאת לעומת 451 אלף שקל כיום. מדובר בעלייה של 42.5%. יש לשער שהקידום הנוכחי יגיע כאשר בצדו תוספת שכר.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully