וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רוה"מ מנסה להעיף הביתה את פרויקטור הצפון, מקורביו: "לא הולך לשום מקום"

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 21:21

האלוף לשעבר צ'ייני מונה לתפקיד לפני כחודשיים ובינתיים לא קידם דבר, ואף יצא לחופשה; אתמול גער בו מנכ"ל רוה"מ והיום כבר קרא על עזיבתו הצפויה. מקורבים אלו: "הוא לא הולך לשום מקום"

בווידאו:נפילת כטב"ם, כביש 98, 25 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

בניגוד לפרסום על כך שפרויקטור הצפון, האלוף במיל' אליעזר צ'ייני מרום מתכוון להודיע על פרישה בקרוב, בשל חילוקי דעות עם מנכ"ל משרד רוה"מ, יוסי שלי, בסביבתו של צ'ייני דוחים את הדברים וטוענים שאין לו שום כוונה להתפטר, הוא לא הולך לשום מקום ואף אחד לא דיבר אתו על סיום התפקיד. במשרד רוה"מ טוענים שלא ידוע להם על רצונו של צ'ייני לפרוש.

מרום, שמונה לפני פחות מחודשיים, אחרי נסיון למנות שלושה בכירים שיובילו את שיקום הצפון, זכה לביקורת נוקבת מצד ראשי הרשויות על כך שאינו מקדם את התכנית וטענות וטענות שהשמיעו בכירים במשרד רוה"מ, ולפיה מאז שנבחר לא הצליח לקדם בתפקידו דבר, ועדיין עסוק בלמידת אתגרי הצפון ו"בהמתנה לטבלאות האקסלים שנדרשו ברשויות המקומיות המפונות להציג בפניו".

האלוף (במיל) אליעזר (צ'ייני) מרום  בחנוכת שדה התעופה רמון באילת, 21 בינואר 2019. ראובן קסטרו
מרום. מנכ"ל משרד רוה"מ יוסי שלי גער בו אתמול: "הבין שלא יכול לבצע את המשימה"/ראובן קסטרו

המתח בין הצדדים התגבר, כשצ'ייני יצא לחופשה בלי הודיע על כך למשרד רוה"מ, ולאחריה החליט להיעזר במנכ"ל משרד הפנים, רונן פרץ, כדי לגבש את התוכנית. שלי, שבחר להדיר את פרץ ממעורבות במנהלת, אותה הוביל בתחילת הדרך, זעם על כך.

אתמול הוא ומנכ"לים אחרים, שהשתתפו בישיבת מנכ"לים של משרדי הממשלה, גערו בצ'ייני בפני המשתתפים עקרונות התכנית שהציג בפניהם, ביניהם, "שלא כל האוכלוסיה תחזור" ו"שיעשה מאמץ לתת מענה למרבית הצרכים של האוכלוסיה, וזאת מתוך הבנה שתמיד יהיו לא מרוצים".

גורמים המעורים בפרטים אומרים לוואלה, "יוסי שלי הבין שצ'ייני לא מסוגל לבצע את המשימה שהוטלה באופן המיטבי, ולכן הוא מראה לו את הדלת, בתקווה שצ'ייני הוא זה שיפתח אותה ויפרוש בכבוד". כמו שזה נראה כרגע, פרויקטור הצפון לא מתכוון לפרוש כל כך מהר, למרות שכבר פורסם שמחפשים לו מחליף.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בצפון מגיבים: "קרקס אחד גדול"

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות אמר בתגובה לפיטורים כי "זה קרקס אחד גדול שבסופו מי שנפגע הם תושבי הצפון. הם יתומים, מופקרים ומושפלים פעם אחר פעם.

"הממשלה מוכיחה שוב שהצפון לא נמצא בסדרי העדיפויות שלה. בשיחה שערכתי עם צ'ייני בדקות החולפות הוא הבהיר לי שאין בכוונתו לעזוב את התפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully