וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ DreaMed מגייס עובדות ועוובדים

12.9.2024 / 12:30

DreaMed חותמת על עסקאות, מגייסת הון במהלך המלחמה, מתרחבת לארה"ב ומגייסת עובדים ועובדות. פתרון ה-AI שפיתחה החברה נועד לספק המלצות טיפול למאות מיליוני חולי סוכרת שאין להם גישה לרופאים מומחים

חברת הסטארט-אפ הישראלית DreaMed. דורון הופמן וסהר ברגר,
חברת הסטארט-אפ הישראלית DreaMed/דורון הופמן וסהר ברגר

חברת הסטארט-אפ הישראלית דרימד (DreaMed) שפיתחה את מערכת endo.digital המספקת המלצות מבוססות AI לטיפול בחולי סוכרת שאין להם גישה לרופאים מומחים, הודיעה על התרחבות ומגייסת עובדים ועובדות לתפקידי פיתוח בישראל ולתפקידי מכירות בארה"ב. התרחבות החברה הינה על רקע הודעה על חתימת מספר עסקאות עם מספר חברות מסחריות ברחבי העולם. כמו כן הודיעה החברה על גיוס הון של 3 מיליון דולר בהובלת קרן eHealth Ventures, המתמחה בהשקעות בחברות בריאות דיגיטלית בשלבים מוקדמים.

ערן אטלס, מנכ"ל ומייסד משותף של החברה שירת במילואים מאז ה 8.10 כקצין אג"ם בבור של פיקוד צפון במשך חצי שנה ברציפות. על רקע המלחמה ושירות המילואים הוא המשיך לקדם מספר מהלכים אסטרטגיים לקידום מסחור הפתרון. בעקבות קבלת 5 אישורי FDA לפתרון דרימד חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף דאטה עם חברת Abbott , ענקית המכשור הרפואי ואחת החברות המובילות בתחום המכשור לחולי סוכרת. במסגרת ההסכם כל מטופל יכול לחבר את הדאטה שנאסף בחיישני ניטור הסוכר FreeStyle Libre שלו בתקשורת ענן למערכת endo.digital ולאפשר ניטור מרחוק הכולל המלצה לצוות הרפואי של המטופל על שינוי מינונים באופן אוטומטי. כמו כן נחתמו לאחרונה מספר הסכמים עם מערכות בריאות מובילות בארה"ב בעקבות סיום מוצלח של פיילוטים והן הפכו ללקוחות משלמים. בין הבולטים שבהם ניתן לציין את מערכת הבריאות של Yale New Haven Health שחתמה על הסכם מסחרי נרחב בו דרימד החלה את פריסת המערכת במרפאות המתמקדות ברפואת המשפחה בקהילה. נוסף לכך, החברה חתמה בחודשים האחרונים על הסכם אינטגרציה ורישיון עם חברה גלובאלית, מה שיאיץ את קצב החדירה לשוק הגלובאלי של מוצרי החברה. לכן, החברה שמעסיקה כיום 20 עובדים, מגייסת עובדים ועובדות נוספים ונערכת להקים מחדש את השלוחה האמריקאית שלה.

דרימד השלימה לאחרונה גיוס של 3 מיליון דולר, סיבוב גיוס שהובילה קרן eHealth Ventures, המתמחה בהשקעות בחברות בריאות דיגיטלית בשלבים מוקדמים. ההון שגויס מתווסף לכ-20 מיליון דולר שהחברה קיבלה כמענקים מגורמים אמריקאים (non-dilutive funding) ו-9 מיליון דולר שגויסו באמצעות מכירת אחזקות בחברה.

ערן אטלס. ליאור שי,
ערן אטלס/ליאור שי

ערן אטלס, מנכ"ל ומייסד משותף, דרימד: "השנתיים האחרונות היו מאתגרות מאוד לכלל תעשיית ההיי-טק, לתחום הבריאות הדיגיטלית ולנו בפרט. הצלחנו לגבור על קשיי הקורונה, המשבר הכלכלי והמלחמה ואנו נערכים לפריסה רחבת היקף בארה"ב ואחריה למדינות נוספות, עם זרם הכנסות משמעותי וגיוס הון חדש. יש לנו גיבוי של שתי קופות החולים מובילות בישראל: שירות בריאות כללית שתמכה בפיתוח הטכנולוגי וקופת חולים מכבי שהיא אחת השותפות של קרן eHealth Ventures. השותפויות וההסכמים המסחריים הם נקודת זינוק לשלבי הצמיחה הבאים של החברה".

דרימד נוסדה בשנת 2014 על ידי ערן אטלס, המנכ"ל, פרופ' משה פיליפ, יו"ר ומדען ראשי, פרופ' רויטל נמרי, מנהלת רפואית של מחלקת המו"פ בחברה ועידו מולר, מנהל נתונים ואלגוריתמים. בתחילת דרכה, במסגרת מכון הסוכרת של בית חולים שניידר, החברה פיתחה "לבלב מלאכותי" המנטר באופן רציף את רמות הסוכר בדם של המטופל ומשגר למשאבה פקודות בזמן אמת להזרקת אינסולין או להפסקת הזרקה, בהתאם למצב המטופל בכל רגע נתון. טכנולוגיה זו נמכרה בשנת 2015 לחברת מדטרוניק ושולבה במכשיר Minimed 780 של החברה הנמכר בכל רחבי העולם ומשפר באופן משמעותי את איזון הסוכר בדם החולים.

אחרי מכירת הטכנולוגיה דרימד החליטה לפתור בעיה נוספת בתחום הסוכרת שמאיימת על בריאותם של מיליונים ברחבי העולם. מספר הרופאים המומחים - רופאי סוכרת ואנדוקרינולוגים - נמוך מאוד ביחס לכ-540 מיליון חולי הסוכרת ברחבי העולם. בממוצע, על כל 6,000 חולים יש אנדוקרינולוג אחד בלבד ולכ-80% מהחולים (סוג 1 ו-2) אין גישה למומחים הללו והטיפול בהם אינו מיטבי. על רקע מצוקת המטופלים פיתחה דרימד את מערכת endo.digital המספקת המלצות מבוססות AI לרופאי המשפחה של המטופלים הללו בכל הנוגע למינון וסוג האינסולין שעליהם לקחת. המערכת משדרגת את היכולות של רופאי משפחה לרמה של רופאי סוכרת ואנדוקרינולוגים.

טלאור זק"ש, שותף מנהל בקרן ההון סיכון eHealth Ventures: "דרימד היא אחת החברות המבטיחות שראינו בשנים האחרונות והיא כבר החלה לממש את הפוטנציאל הגדול שטמון בה. הטכנולוגיה של החברה פותרת בעיה עולמית קשה של אחת המחלות הנפוצות והקטלניות בעולם ואנו צופים שהפתרון יהפוך לסטנדרט חדש בשוק שישפר את בריאותם של מאות מיליוני חולי סוכרת ויצמצם את הסיכונים הכרוכים במחלה. העסקה שנחתמה עם שותף אסטרטגי מוביל מוכיחה את הצורך בשוק למוצר פורץ הדרך של דרימד. לבד מהמימון, נסייע לדרימד בדרכים נוספות לרבות קשרינו עם מוסדות רפואיים ברחבי העולם וההבנה העמוקה שלנו בשוק הבריאות האמריקאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully