וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השת"פ הקולינרי של נספרסו

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 7:28

במסגרת שיתוף הפעולה יוגשו במסעדות של שני השפים, תערובות הקפה של החטיבה העסקית. לקוחות נספרסו יוכלו ליהנות מתפריט בראנץ' שישי מיוחד

ענר בן רפאל פורמן, סוניה נסטסה ושיראל ברגר. גיא יחיאלי,
ענר בן רפאל פורמן, סוניה נסטסה ושיראל ברגר/גיא יחיאלי

חברים חוגגים לאירני

סוניה נסטסה - מנכ"לית נספרסו ישראל, אירחה בשני אירוע הרמת כוסית, לציון השקת שיתוף פעולה חדש של מותג הקפה הבינלאומי עם השף ענר בן-רפאל פורמן, ממסעדת "תריסר" והשפית שיראל ברגר ממסעדת opa.

במסגרת שיתוף הפעולה יוגשו במסעדות של שני השפים, תערובות הקפה של החטיבה העסקית Nespresso Professional. לקוחות נספרסו יוכלו ליהנות מתפריט בראנץ' שישי מיוחד, המותאם לטקס הקפה של הבוקר, כאשר לבוקר אחד בלבד, השפים יפתחו את דלתות המסעדות שלהם בשעת בוקר ויגישו ארוחת פיין דיינינג בראנץ' בת חמש מנות, במסגרת תפריט הכולל תערובת קפה חדשה Forte Extra - תערובת המחוזקת בתוספת קפאין, לצד תערובות הקפה האורגני של נספרסו קונגו וברזיל.

יפעת אירני. לנס הפקות,
יפעת אירני/לנס הפקות

בעלת פקטורי חגגה יום הולדת עגול

סמסו מזל טוב ליפעת אירני מבעלי "פקטורי 54" שחגגה השבוע את יום הולדתה ה-40 בחברת חבריה הטובים. הערב כלל הופעה אקוסטית של נינט, סושי וטבית ונוף משגע על העיר הלבנה. בין החוגגים היו: גיל שויד ומיטל דנינו, מריוס נכט ושני פרידן, בר רפאלי, שירה גפן, רותם סלע, לירון ויצמן, יעל גולדמן, ורד רוזן שי לי ליפא ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • נספרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully