וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ויצו מתחדשת עם שני מינויים

12.9.2024 / 15:31

מינויים חדשים: שרי דרור - מנהלת האגף לגיל הרך של ויצו, שרון זיגדון - מנהלת בית ההורים של ויצו

שרי דרור. מיקי רווח,
שרי דרור/מיקי רווח

ויצו בישרה על מינויים חדשים בהנהלה הבכירה של הארגון: מנהלת האגף לגיל הרך - שרי דרור, מנהלת בית ההורים - שרון זיגדון. שרי דרור תיכנס לתפקידה באמצע חודש אוקטובר ותחליף את שרון זיגדון, שניהלה את האגף לגיל הרך בשנתיים האחרונות, וכעת מונתה לנהל את בית ההורים של ויצו.

מנהלת האגף לגיל הרך: שרי דרור היא אשת חינוך. בעשרים השנים האחרונות עסקה בתפקידים רבים בתחומי החינוך, ההוראה, הניהול, ההנחיה והפדגוגיה במערכת החינוך. בין היתר היא שימשה בתפקיד ראש מינהל חינוך, נוער וקהילה בעיריית בית שמש, עם אחריות כוללת על כל תחום החינוך בעיר מגיל לידה ועד 18 וכן תחום הקהילה, בכלל זה עיצוב ופיתוח המדיניות בתחומים אלה בהלימה עם מדיניות המשרדים הממשלתיים וקיום ממשקי עבודה קבועים עימם. כמו כן, שימשה בתפקיד מנהלת תחום פסיכו-פדגוגיה ומלווה של מנהלי מוסדות החינוך ברשת דעת, וכן מנהלת בית ספר מקיף שש-שנתי "רמות" בבת ים. לצד זה, דרור בוגרת מכון מנדל למנהיגות חינוכית והשתתפה בתוכנית הבכירים של קרן וקסנר. במהלך שנותיה דרור הובילה תהליכים ארגוניים נרחבים במסגרת תפקידה, קידמה מודלים רשותיים ועסקה בפיתוח ההון אנושי לצד שיפור השירות והרחבת מגוון המענים והתוכניות החינוכיות.

דרור בוגרת תואר ראשון בהצטיינות במקרא ומחשבת ישראל כולל תעודת הוראה, ותואר שני בהצטיינות במחשבת ישראל באוניברסיטה העברית. כמו כן היא בוגרת תכנית "רביבים"- תכנית מצטיינים להוראת מקצועות היהדות בבתי ספר מממלכתיים ויש לה תעודת הוראה שניה במתמטיקה ממכללת דוד-ילין.

אגף הגיל הרך הוא אגף השטח הגדול של ויצו עם כ- 11,000 פעוטות בגילאי לידה עד שלוש המתחנכים ב 161 מעונות היום של ויצו הפרוסים ברחבי הארץ. באגף כ 2,800 נשות ואנשי צוות, מנהלות, מחנכות-מטפלות, מבשלות, מפקחות ועובדות סוציאליות, הרואות בתפקידן חלק מרכזי במארג החינוכי המתווה את צעדיו הראשונים של הפעוט במערכת החינוך. האגף מעניק שירותי טיפול וחינוך איכותיים לילדים בגיל הרך ולהוריהם, כדי לקדם את חוסנה של החברה הישראלית תוך שימת דגש על שוויון הזדמנויות וצמצום פערים.

שרון זיגדון. כפיר סיוון,
שרון זיגדון/כפיר סיוון

מנהלת בית ההורים: שרון זיגדון נבחרה להוביל את בית ההורים של ויצו בכדי להרחיב את הפעילות של ויצו בעולמות הגיל השלישי, לאפשר את המשך הרחבת השירותים והפעילות של בית ההורים למען דייריו.
זיגדון אשת חינוך ומנהלת מוערכת, החלה את הקריירה שלה בויצו לפני 26 שנים כמנהלת מעון רב תכליתי והתקדמה בסולם התפקידים הניהוליים עד לניהול האגף לגיל הרך בשנתיים האחרונות. בתקופה מאתגרת ורוויית שינויים והתפתחויות בענף הגיל הרך המשפיעים על החברה הישראלית, הנובעים משינויי רגולציה וחקיקה, מחסור מהותי בכח אדם ותקופת המלחמה שהשפיעה מידית על פעילות האגף.
במהלך תקופתה כמנהלת האגף, זיגדון יישמה תהליכים ארגוניים לחיזוק הקשר בין עבודת המפקחות, המנהלות והצוותים בשטח עם המטה ומנהלי המחלקות ועסקה בפיתוח ההון האנושי של האגף והתמקצעותו. כמו כן זיגדון חיזקה את קשרי הממשל עם הרשויות המקומיות, הכנסת ומשרדי הממשלה וייצגה את ויצו בפורום המסגרות לחינוך הגיל הרך ובוועדות של הכנסת

זיגדון בוגרת תואר ראשון בהצטיינות במדיניות החינוך וסוציולוגיה כולל תעודת הוראה במדעי החברה והכלכלה, ותואר שני בהצטיינות יתרה במנהל חינוך, שניהם מאוניברסיטת ת"א. כמו כן יש לה תעודות בייעוץ ארגוני למערכות חינוכיות מאוניברסיטת ת"א, תעודה בייעוץ והדרכה בגיל הרך וקורס מפקחות מטעם משרד הכלכלה.

בית ההורים של ויצו, הממוקם בלב תל אביב בסמוך לבית החולים "איכילוב" ולמוקדי התרבות והפנאי המובילים של העיר, מחלקות לעצמאים, תשושים וסיעודיים. כל הדיירים בבית הורים ויצו זוכים למעקב רפואי צמוד וקפדני 24/7 על ידי צוות מקצועי רפואי וסוציאלי. בבית ההורים מתקיימים מגוון חוגים, פעילויות ואירועי תרבות, לרווחת הדיירים ומשפותיהם.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

"תשוקה גדולה לעשייה עם אימפקט חברתי וחינוכי"

מירה מינס מנכ"לית ויצו ברכה על המינויים המשמעותיים ואמרה כי: "שרי ושרון מגיעות לתפקידן עם תשוקה גדולה לעשייה עם אימפקט חברתי וחינוכי ועם ניסיון מקצועי ויכולות רבות, מגוונות וחשובות, בצד אחריות עצומה, לקידום ענפי הגיל הרך והגיל הבכיר בתקופה מורכבת. אני מאחלת לשרי ולשרון הצלחה רבה."

שרי דרור: "אני מודה להנהלת ויצו על האמון וההזדמנות. שמחה להצטרף לארגון שמעל למאה שנים מוביל עשייה חינוכית חברתית ציונית בישראל וברחבי העולם. הגיל הרך הוא המסד הראשון והחשוב ביותר בהתפתחות הילד ואני גאה להצטרף לנשים המופלאות שמובילות תחום זה ומחנכות את דור העתיד - לצוותי המעונות, להנהלת האגף ולהנהלת הארגון."

שרון זיגדון: "אני מסיימת את תפקידי בסיפוק ענק ומודה להנהלת ויצו על האמון ועל ההזדמנות לצמוח, להתמקצע ולהתפתח אישית ומקצועית בארגון שהפך לבית, ולכל צוות אגף הגיל הרך על העבודה המשותפת בתקופה כל כך מאתגרת ומורכבת. כעת, אני עם הפנים קדימה לתפקיד החדש והמרתק של ניהול בית ההורים של ויצו. אני מאחלת לשרי הצלחה רבה ובטוחה שהיא תטביע את חותמה בפיתוח האגף לגיל הרך."

ויצו הארגון החברתי הגדול, המוביל והמקצועי בישראל בתחומי החינוך, הרווחה וקידום מעמד האישה, נוסד בשנת 1920 כתנועת נשים ציונית בינלאומית. ויצו מעניקה שירותים לכ-70,000 א.נשים מדי יום ב 300 מוקדי פעילות שונים ברחבי הארץ, באמצעות 6,000 עובדות ועובדים ו 2,000 מתנדבות. ויצו נוגעת בא.נשים בכל מעגל החיים - החל מפעוטות בגיל הרך, דרך ילדים ובני נוער, נשים, משפחות ועד הגיל הבכיר.

  • עוד באותו נושא:
  • ויצו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully