וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שורצמן יהיה מנכ"ל תוכנית ההאצה לסטארטאפים embARC

12.9.2024 / 21:03

המרכז הרפואי שיבא וחברת אילקס מדיקל, משיקים את "embARC", שתשקיע בחברות סטארט-אפ בתחום המד-טק. במסגרת זו, התכנית תכלול מימון כספי מובטח בסך רבע מיליון דולר לכל חברה, ליווי מקיף וגישה לרשת השותפים הבינלאומית של בית החולים

דן שורצמן. יחצ,
דן שורצמן/יחצ

לראשונה בישראל, המרכז הרפואי שיבא וחברת אילקס מדיקל, משיקים את "embARC" - תוכנית האצה לחברות סטארט-אפ מתחום המד-טק בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון דולר. התוכנית, המיועדת לסטארט-אפים בתחום הרפואה כוללת מימון כספי על סך רבע מיליון דולר המובטח לכל חברה, ליווי ומנטורינג והזדמנות למפגשים עם השותפים ברשת העולמית, כולל RoadShow בארה"ב עם לקוחות ומשקיעים פוטנציאליים.

embARC, תנוהל על ידי דן שורצמן, מנהל ויזם באקוסיסטם הישראלי, תפעל משיבא וכל מחזור שלה יכלול 5-10 חברות שימשך כשלושה חודשים ויאפשר שימוש במתחם משרדים ייעודי במשך שנה. לראשונה בישראל, התוכנית מבטיחה את ההשקעה בתנאים סטנדרטיים וידועים מראש לכל חברה שתתקבל: 7% בתמורה ל-125,000 דולר הראשונים שיקבלו ו-125,000 דולר נוספים יומרו בסיבוב הבא, לפי ערך הסיבוב.

את ועידת החדשנות יוזם ומוביל מרכז החדשנות ARC בשיבא, בראשות פרופ' איל צימליכמן. מדובר בשנה השלישית של הועידה, אליה צפויים להגיע מעל ל-800 אורחים בהם מנהלים בכירים מתעשיית הבריאות, מדענים, רופאים ומשקיעים. לצד עשרות חברות ישראליות בתחום המד-טק שיציגו את הפתרונות והטכנולוגיות החדשניות שפיתחו.

דן שורצמן, מנכ"ל תוכנית embARC: "אנו משיקים מודל חדש וייחודי שיעזור ליזמים פורצי דרך להגיע אל השוק במהירות וביעילות. חברות סטארט-אפ ישראליות מתמודדות עם אתגרים אדירים, בהם מימון בשלבים בהם הסיכון גבוה במיוחד, ומציאת המסלול הנכון להכנס לשוק האמריקאי בפרט והעולמי בכלל. אנחנו נפשיל שרוולים ונעבוד איתם כתף אל כתף כדי שיצליחו, תוך ניצול הרשת העולמית של ARC."

משה בן-שאול, יו"ר חברת אילקס מדיקל: "אילקס שמחה להיות שותפה למיזם ייחודי וחשוב בתחום הרפואי שבו אנו פעילים עשרות שנים. נשמח להיות שותפים במיזם של ARC ואנו מאמינים כי עשרות שנות פעילות בתחום וקשרים עם יצרנים מובילים תסייע ביצירת קשרים בינלאומיים מעבר להשקעה הכספית."

אבנר הלפרין, סגן מנהל ARC ומנכ"ל חברת המסחור שיבא אימפקט: "ענקיות ביוטק וביומד בינלאומיות אשר רוכשות עוד ועוד חברות מבית ARC, מעידות על כך שהחברות מבית ARC לא רק מייצרות שינוי אמיתי בפניה של הרפואה, אלא טומנות בחובן גם טכנולוגיות עם פוטנציאל צמיחה לשווקים נרחבים. היום יותר מתמיד, ברור לנו שמחובתנו להכניס עוד ועוד חברות - בשלבים שונים של מחזור החיים שלהן, לתוך הרשת הבינלאומית של ARC. האקסלרטור EMBARC יאפשר לנו לתת תשתית ומעטפת תמיכה מקצועית לקלינאים נוספים יחד עם היזמים שלצדם, על מנת שייצרו עוד ועוד בשורות לעולם הרפואה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully