וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד סולי לניאדו מונה למנכ"ל עמותת 'קהילת שבט הנובה'

15.9.2024 / 8:40

במסגרת תפקידו החדש, לניאדו צפוי להוביל את העמותה במגוון רחב של תחומים, במטרה להנציח את הנרצחים מה-7/10, לסייע בתהליכי השיקום של שורדי המסיבות ובני משפחותיהם, ולעודד את חזרתם לשגרה מיטבית ככל האפשר

עו"ד סולי לניאדו. יחצ,
עו"ד סולי לניאדו/יחצ

עו"ד סולי לניאדו מונה לתפקיד מנכ"ל עמותת 'קהילת שבט הנובה' ויחליף בתפקיד את עו"ד נעמה שמואלביץ', שתמשיך ללוות את המיזמים השונים של העמותה ותוביל את הקשר מול משרדי הממשלה השונים. לניאדו, שימש בתפקידו האחרון כבכיר בקבוצת יכין, ייכנס לתפקידו החדש בשבוע הקרוב.

במסגרת תפקידו החדש, לניאדו צפוי להוביל את העמותה במגוון רחב של תחומים, במטרה להנציח את הנרצחים מה-7/10, לסייע בתהליכי השיקום של שורדי המסיבות ובני משפחותיהם, ולעודד את חזרתם לשגרה מיטבית ככל האפשר. בין פעולותיו המרכזיות של לניאדו תהיה הרחבת תכניות השיקום הרגשיות והפיזיות עבור השורדים, תוך מתן דגש מיוחד על סיוע חברתי ותעסוקתי.

לניאדו ימשיך לקדם את יוזמות העמותה השונות, בהן ימי קהילה שבועיים, סדנאות תרפיה, תכניות ספורט ( קבוצות כדורגל, כדורסל ועוד) ופעולות שימור זיכרון כמו פרויקט '06:29' להנצחת קורבנות הפסטיבלים והסברתם לעולם. כמו כן, יפעל להרחבת שיתופי הפעולה עם עמותות וארגונים אחרים לצורך מתן תמיכה רגשית ותעסוקתית למשפחות השכולות ולשורדים.

יו"ר עמותת קהילת שבט הנובה, ריף פרץ: "אני רוצה להודות לנעמה על פועלה בבניית העמותה והשקעתה הרבה למען שורדי המסיבות והמשפחות השכולות ובהמשך דרכה איתנו. אני מברך את סולי על כניסתו לתפקיד בתקופה מאתגרת זו ומשוכנע שיחד נמשיך להצמיח את העמותה ולהעלות את המודעות להכרת השורדים ומשפחותיהם."

עמותת 'קהילת שבט הנובה' ממשיכה לפעול למען שיקום השורדים והמשפחות השכולות, ומינויו של לניאדו מסמן את המשך הדרך למימוש מטרותיה החשובות.

עמותת קהילת שבט הנובה הוקמה כחלק מיוזמת מפיקי פסטיבל הנובה מה7/10 לעבור מאסון לתקווה ולסייע בתהליכי השיקום ועידוד החזרה לשגרה של שורדי ושורדות המסיבות - נובה, מאשרום, פסיידאק ומידברן- ובני משפחותיהם, להנציח את הנרצחים ולספר לעולם את סיפורם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully