וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזנק חזרה: ביטקוין עלה ביותר מ-10% בשבוע

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 11:10

המטבע המתאושש עדיין רחוק משיא כל הזמנים שנרשם במרץ השנה כאשר הגיע ל-73.5 אלף דולר; עוד בקריפטו: מי החברה שמחזיקה 1% מכל הביטקוין בעולם ומרחיבה את השקעתה?

מטבעות דיגיטליים/pexels

רגע לפני סוף השבוע, הודיעה חברת מיקרוסטרטג'י כי כי הוסיפה להר מטבעות הביטקוין שלה עוד כ-18,300 ביטקוין, וכעת מחזיקה ביטקוין בשווי של 14.14 מיליארד דולר.

רכישת זו, בסכום של 1.11 מיליארד דולר, מומנה על ידי מכירה של יותר מ-8 מיליון מניות החברה

החברה הודיעה כי רכשה את המטבעות לאורך מספר שבועות, בין ה-6 לאוגוסט ועד ה-12 לספטמבר, במחיר ממוצע של 60,408 דולר לביטקוין, כולל עמלות.

החברה, המובלת על פי חזונו של מייקל סיילור, המנכ"ל לשעבר המשמש היום כיו"ר, ממשיכה לדבוק באסטרטגיית אגירת הביטקוין שלה מזה מספר שנים כשאת הרכישה הראשונה, ביצעה החברה ב-11 באוגוסט 2020.

לאחר הרכישה האחרונה, החברה מחזיקה לא פחות מ-243,800 מטבעות ביטקוין, המהווים כ-1.16% מכל מטבעות הביטקוין שאי פעם יהיו בסירקולציה.

למרות שהחברה עוררה סקפטיות רבה בשל גישתו הרדיקלית של סיילור עבור רכישה בלתי נגמרת של ביטקוין, ככסף קשה, על פני הלוואות זולות של פיאט (כסף ממשלתי), התוצאות משחקות לטובתה מאז שהחלה באסטרטגיה זו. המניה נסקה מאות אחוזים, החברה נכנסה למדד הסנופי, ועד כה לחברה רווח לא ממומש של 4 מיליארד דולר מרכישות הביטקוין.

מייקל סיילור. GettyImages
מנכ"ל מיקרוסטרטג'י, המחזיקה בלא פחות מ-243 אלף מטבעות ביטקוין/GettyImages

השוק מתעורר שוב?

בשבוע האחרון, נדמה ששוק הקריפטו מתאושש, בהובלת ביטקוין, שבשבעת הימים האחרונים, עלה בכ-10.6% למחיר של 60,150 דולר למטבע. עדיין מדובר בנתון פחות גבוה משיא כל הזמנים שנרשם במרץ השנה כאשר המטבע הגיע ל-73.5 אלף דולר.

אתריום, שבמשל תקופה ארוכה אינו מצליח להתאושש באותו הקצב, עלה רק כ-5.8% ונכון לכתיבת מילים אלו נסחר במחיר של 2,420 דולר.

מטבעות מובילים נוספים נסקו גם הם במהלך השבוע האחרון, כשהבולט בניהם הוא המטבע של טלגרם, טון (TON), שנסק יותר מ-21% בשבוע בלבד.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

כסף נכנס לקרנות הסל

השבוע, תעודות הסל של ביטקוין רשמו זרימת כספים חיובית של יותר מ-400 מיליון דולר, ובכך סיימו את הרצף השלילי מלפני כן.

הרכישות של קרנות הסל בלבד עמדו השבוע על כ-6,892 מטבעות ביטקוין, מספר גדול משמעותית מקצב כריית הביטקוין, שבאותו פרק הזמן, הגדיל את ההיצע הכולל של המטבע בכ-2,250 מטבעות בלבד.

מתוך כל אותן זרימות כספים, 263 מיליון דולר נכנסו ביום שישי האחרון בלבד, מה שמסביר את העליה החדשה שחווה ביטקוין באותו היום.

  • עוד באותו נושא:
  • ביטקוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully