וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן ששאבתם: על שטיח שיחסוך לכם זמן שאיבה כבר שמעתם?

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 18:27

מעמדו של השטיח בעיצוב הבית כבר מזמן אינו תלוי עונה. הוא תוחם אזורים, הוא נעים, הוא מוסיף אלמנט עיצובי ויוצר אווירה חמימה. בשנים האחרונות, נמצאו פתרונות לחסרונות שמביא איתו השטיח כמו הצטברות אבק וצורך מתמיד בניקיון. בואו להכיר קטגוריה שונה שתופסת תאוצה

שטיח מנילה צמר שטיחים יפים_מעצבת רונית שיסמן. ערן תורג'מן,
שטיח מנילה צמר שטיחים יפים, מעצבת רונית שיסמן/ערן תורג'מן

לקראת החגים הגדולים, במיוחד לקראת ראש השנה, שמגיע עם תחילת שנת הלימודים ועונת מעברי הדירות, עולה הביקוש לשטיחים לבית. הצרכנים מבינים שכדי לייצר אווירה חדשה בסלון, לא תמיד חייבים להחליף את הרהיטים הכבדים אלא ניתן לעשות זאת באמצעות אביזרים נכונים כמו: תמונות, נרות, מגשים, אגרטלים ספרי עיצוב, תאורה, עציצים ושטיחים.

לגבי הקטגוריה האחרונה, אפשר לומר שהיא בעצם הראשונה, כלומר שטיח תמיד יצליח לייצר תחושה של התחדשות יותר מכל אביזר אחר בחלל, ולכן לא פלא, שהוא המבוקש ביותר מבין האביזרים שמשלימים את העיצוב לבית. הוא דומיננטי בחלל ושמשמש רקע לכל הרהיטים המונחים עליו.

רשת צמר שטיחים יפים מציעה מנעד עשיר של שטיחים ייחודיים, עמידים וקלים לתחזוקה שישאירו אתכם על הרגליים עליו זמן רב. בנוסף, לדברי מיכאל אהרון כהן, סמנכ"ל מכירות ארצי של צמר שטיחים יפים: "לאורך השנים נראה כי פערי השימוש בשטיח בין עונת החורף לבין הקיץ, הולכות ומצטמצמות. אם בעבר היו מגלגלים את השטיח לפינה בחדר, עם כניסת עונת האביב אז היום זה ההפך, דבר המעיד על הפיכתו של השטיח לפריט עיצובי לכל דבר, כזה שמתאים לכל עונות השנה".

שטיח מנילה צמר שטיחים יפים, מעצבות אירמי ולוסי. אלון ברהום,
שטיח מנילה צמר שטיחים יפים, מעצבות אירמי ולוסי/אלון ברהום

הקיץ מביא את הרצון להכניס צבע ואווריריות, ואין דרך טובה יותר מאשר בחירה בשטיח הנכון. בעבר הייתה קיימת ירידה במכירות בשוק, עם המעבר בין עונת החורף לקיץ, כי היו מגלגלים את השטיח לפינה בחדר. אך כיום, הירידה היא מינורית אם בכלל ודווקא בחודשים יולי אוגוסט המתאפיינים כעונת מעברי הדירות והשיפוצים, שזה שיא הקיץ, אנו עדים שוב לעלייה במכירות ובקניית שטיחים.

בנוסף, חשוב לזכור שאנו קונים שטיח לטווח ארוך, כלומר מדובר בפריט שהוא רב עונתי, לכן, רצוי לבחור בקיץ בשטיח מתאים, שיהיה ללא פלומת שיער, דק, אנטי סליפ (אינו מחליק) ועשוי מסיבים נעימים למגע כמו ויסקוזה, ניילון וצמר ללא פלומת שיער בכלל. כמו כן, רצוי לבחור שטיח קל למשקל.
מבחינת צבעוניות, המגמה שבולטת בקיץ היא בבחירת שטיחים בצבעים עזים או פסטליים, לעומת החורף בו הגוונים המונוכרומטיים נמכרים הרבה יותר".

אז מה בכל זאת החסרונות שבגללם לא בכל בית יש שטיח? בעיקר הצטברות הלכלוך והאבק ומשפיעים לא רק על האסתטיקה אלא גם בריאותית על אנשים רגישים. אולי זו הסיבה העיקרית להתחזקותה של מגמה חדשה וביקושים גבוהים לשטיחים היפואלרגניים?

מדובר במגמה שהולכת ותופסת תאוצה, במיוחד בקרב משפחות ויחידים הסובלים מאלרגיות או בעיות נשימה. שטיחים היפואלרגניים עשויים מחומרים שמקטינים את הצטברות האבק, קרדית האבק, והפטריות.

הם עשויים מחומרים סינתטיים או טבעיים המותאמים לסובלים מאלרגיות, ומאפשרים ניקוי ותחזוקה קלים בזכות דחיית אבק ולכלוך. השטיחים האלו משפרים משמעותית את איכות החיים של אנשים הסובלים מאלרגיות או אסטמה, בזכות הפחתת הגירויים הנגרמים מאבק ואלרגנים נוספים. בנוסף, הם מיוצרים מחומרים עמידים ואיכותיים, שמבטיחים עמידות בפני בלאי ושמירה על מראה אסתטי לאורך זמן.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שטיח מנילה צמר שטיחים יפים_ אירמי ולוסי עיצוב פנים. עידן גור,
שטיח מנילה צמר שטיחים יפים, אירמי ולוסי עיצוב פנים/עידן גור

דבר היצרן

שטיחים היפואלרגיים מונעים הצטברות אבק הגורמת להתקפי אלרגיה, ועשויים לשפר את איכות האוויר שאנחנו נושמים בבית. הם עשויים מחומרים סינתטיים או טבעיים המותאמים לסובלים מאלרגיות, ומאפשרים ניקוי ותחזוקה קלים בזכות דחיית אבק ולכלוך.

השטיחים האלו משפרים משמעותית את איכות החיים של אנשים הסובלים מאלרגיות או אסטמה, בזכות הפחתת הגירויים הנגרמים מאבק ואלרגנים נוספים. בנוסף, הם מיוצרים מחומרים עמידים ואיכותיים, שמבטיחים עמידות בפני בלאי ושמירה על מראה אסתטי לאורך זמן.

רשת 'צמר שטיחים יפים' מציעה מגוון דגמים בקולקציות מובילות של שטיחים מודרניים, שמשלבים בין צורך פונקציונלי לעיצוב מרשים. סדרה מובילה בקטגוריה זו היא סדרת "מנילה" שמציגה שטיחים מודרניים המיוצרים בשילוב של כותנה, פוליאסטר ואקריליק.

הבדיקה

השטיחים מהסדרה ההיפואלרגנית שמציעה החברה, מאופיינים בסגנון גיאומטרי, אבסטרקט מודרני ונארגים במכונה באריגה צפופה במיוחד, כך שאין סיבים או פלומות שבהן יצטבר אבק. סיבי הפוליאסטר והאקריליק המשולבים בכותנה מקלים על תחזוקה וניקוי השטיח ומעניקים מגע רך ומפנק לרגליים.

יתרונות סדרת שטיחי מנילה כוללים ניקיון קל ומהיר בזכות חומרי הגלם האיכותיים הדוחים אבק ומאפשרים ניקוי פשוט ומהיר.

השטיחים ההיפואלרגניים בסדרת "מנילה" קל משקל ונוח לתמרון בזכות החומרים הקלים והטכנולוגיה המתקדמת, מה שהופך אותו לקל להזזה ולניקוי. בנוסף, החומרים האיכותיים מבטיחים עמידות בפני בלאי ושמירה על המראה האסתטי לאורך שנים.

מנילה כסף של צמר שטיחים יפים. צמר שטיחים יפים,
מנילה כסף של צמר שטיחים יפים/צמר שטיחים יפים

לסיכום הבדיקה

אחד השטיחים הבולטים בסדרה זו הנו מנילה GRUNGE כסף - שהעיצוב האלגנטי שלו בגוון כסוף מעניק לו מראה מינימליסטי ומאפשר לו להשתלב בכל חלל.

בדקנו את שטיח מנילה דגם GRUNGE מקרוב, וניכר שהוא משלב בין עיצוב לפונקציונליות, מהווה תוספת אלגנטית לחלל ומקל על שגרת התחזוקה והניקוי. יתרונות עיקריים נוספים שמצאנו, כוללים עמידות בפני כתמים ואבק, קל משקל ונוח לתמרון, עיצוב מודרני ואלגנטי, והתאמה לכל חלל.

המחיר: סדרת שטיחי מנילה החל מ-690 שקל, בהתאם לגודל הנבחר. להשיג ברשת "צמר שטיחים יפים", בחנויות ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

צמר שטיחים יפים שטיח מנילה החל מ-690 שקל לפני הנחה ולאחר הנחה 483 שקל, בזלת אדריכלים. אלעד גונן,
צמר שטיחים יפים שטיח מנילה החל מ-690 שקל לפני הנחה ולאחר הנחה 483 שקל, בזלת אדריכלים/אלעד גונן

איך מטפלים בשטיח רטוב? זה קל

לקראת עונת החורף שקרבה עלינו לטובה, תמיר כהן מנכ"ל ובעלים "צמר שטיחים יפים" מעניק טיפים לגבי רטיבות בשטיח בימי החורף: "באם שטיח נרטב, חובה להספיגו עם נייר מגבת או מטלית יבשה כשהשטיח רטוב - כלומר לא לתת לו להתייבש בלי לספוג את הנוזל.

לאחר שהרטיבות מתייבשת ובמידה ויש כתם של נוזל או לכלוך אבקתי כמו קפה למשל, יש לעבור (בעדינות) עם מטלית לחה לכיוון שיער השטיח.

יש לשים לב שעוברים עם המטלית פעם אחת ולא מספר פעמים עם החלק המלוכלך ו/או הרטוב.
בשלב הבא, השטיח כנראה יראה מוכתם בגלל שהוא עדין קצת רטוב ועל כן יש להמתין עד שיתייבש באופן טבעי ולראות מה התוצאה. אם השטיח נקי זכיתם ובמידה ולא, אז יש לחזור על כל השלבים.

במידה ועדיין לא הצלחתם לנקות את השטיח, מומלץ להתייעץ אתנו, צמר שטיחים יפים מעניקה ייעוץ, ניקוי ותיקון אומנותי לשטיחים, לא משנה מאיפה נקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully