וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשנים במרפסת: עם הטאבון החדש של נינג'ה תוכלו לעשן ולארח בבית

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 0:11

ביולי השנה הפתיע המותג נינג'ה עם השקת סדרת Ninja Woodfire בישראל, קטגוריית מוצרי חוץ שהבטיחה פתרונות חדשניים לאירוח, בישול, צלייה ואפייה, לראשונה מחוץ לבית. בדקנו את הטאבון שמיועד להכנת פיצות ברמת מקצועית אבל לא רק! בדקנו מה הוא יודע לעשות וכמה הוא שווה

טאבון תנור חיצוני של נינג'ה דגם oo103 במחיר 2490 שח בעברית מבית שריג היבואן הרשמי.. יח"צ שריג,
מעשנים במרפסת: הטאבון החדש של נינג'ה מאפשר לכם לעשן בבית/יח"צ שריג

המותג NINJA, מבית חברת Shark Ninja העולמית, שזכה לפופולריות רבה בישראל מאז כניסתו בשנת 2016, הביא למשתמשים בארץ חווית בישול מהירה ובריאה עם מגוון רחב של מוצרי חשמל לפנים הבית.

בחודש יולי האחרון (2024), השיק שריג אלקטריק, היבואן הרשמי של המותג NINJA בישראל את הסדרה החדשנית של המותג שמיועדת לראשונה לשימוש מחוץ לבית. הסדרה כוללת גריל מעשנה וגם את טאבון האובן החיצוני NINJA WOODFIRE דגם OO103 שבחרנו לבדוק עבורכם.

לדברי גיא קמחי, סמנכ"ל השיווק של חברת "שריג אלקטריק": "תחום ה"על האש" הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית ובשנים האחרונות ניכרת התחזקות מרשימה בקטגוריה. בשנת 2020 השקנו בישראל את הגריל הביתי ושדרגנו את פעולת ה"על האש" בתוך הבית בלי כל העשן מסביב, מאז מכרנו למעלה מחצי מיליון יחידות ומכירות המכשיר ממשיכות לגדול מידי חודש.

אנו גאים להשיק הפעם, את סדרת המוצרים החדשה לשדרוג חווית ה-Outdoor ולהביא חדשנות לכל מרפסת, גינה וגג ולגלות דרכם עולם חדש של "על האש" מסורתי, צלייה ועישון נתחים ופיצות ביתיות ומגוונות".

טאבון תנור חיצוני של נינג'ה דגם oo103 במחיר 2490 שח בעברית מבית שריג היבואן הרשמי.. יחצ שריג,
טאבון תנור חיצוני של נינג'ה דגם oo103 במחיר 2490 שח בעברית מבית שריג היבואן הרשמי./יחצ שריג

הבטחות היצרן

טאבון האובן החיצוני NINJA WOODFIRE (OO103), נועד למעשה להחליף את תנור הלבנים המסורתי עם פונקציונליות נוספת. מדובר בכלל בחוויית אירוח חדשה המאפשרת לא רק לאפות פיצות ומאפים, אלא גם לעשן ולצלות נתחי בשר, עוף, דגים וירקות, והכל מחוץ לבית וללא מאמץ.

לטובת הכנת הפיצה, הטאבון מסוגל להגיע עד לטמפרטורה של 370 מעלות ולביצועים וטמפרטורות מדויקות, כמו בתנור לבנים מקצועי, הכנת פיצה תיארך כ-2.5 דקות בלבד כך שבזמן שאחת נאפית אתם יכולים להכין את השנייה.

לטובת הכנת נתחים של בשר, בטאבון תנור מוצעת התוכנית החכמה 'צלייה גורמה' שלמעשה פועלת בשני שלבים: הראשון לצריבה וסגירה של הנתח והשלב השני הינו צלייה בטמפרטורה נמוכה יותר לאורך זמן, כך שהנתח יוצא קריספי מבחוץ ועסיסי מבפנים.

בנוסף, הטאבון תנור יודע לעשן בשתי דרכים: עישון איטי וארוך לטעמים עמוקים או עישון מהיר על ידי הוספת טעמי עישון לכל אחת מתוכניות הבישול השונות. הטכנולוגיה המתקדמת של WOODFIRE מעשירה את טעם וארומת המזון באמצעות פלט עץ אמיתי.

הטאבון מיועד לשימוש חיצוני, עמיד בכל מזג אוויר, וכולל כיסוי מקורי לאחסון והגנה, פאנל תצוגה מתקדם בעברית, חוברת מתכונים כשרה, ותקע ישראלי תקני להגנה מלאה מפני לחות ומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
טאבון תנור חיצוני של נינג'ה דגם oo103 במחיר 2490 שח בעברית מבית שריג היבואן הרשמי.. יחצ שריג,
טאבון תנור חיצוני של נינג'ה דגם oo103 במחיר 2490 שח בעברית מבית שריג היבואן הרשמי./יחצ שריג

מפרט טכני

עוצמה - עוצמת החימום מגיעה ל- 2400W

ממסר פחת - כולל תקע ישראלי תקני להגנה מלאה מפני לחות ומים

אחריות - המוצר מגיע עם שנה אחריות מלאה + שנה אחריות נוספת מוגבלת של שריג היבואן הרשמי - כפוף לתקנון באתר נינג'ה.

התאמה לישראל - מוצר מקורי של SHARK NINJA מותאם לישראל ובלעדי לשריג - היבואן הרשמי.

תן תקן - ממסר פחת כולל תקע ישראלי תקני להגנה מלאה מפני לחות ומים.

משקל - 25 ק"ג

המידות - גובה 45.7 ס"מ, רוחב 38.4 ס"מ, עומק 54.6 ס"מ.

טאבון תנור חיצוני של נינג'ה דגם oo103 במחיר 2490 שח בעברית מבית שריג היבואן הרשמי.. יח"צ שריג,
טאבון תנור חיצוני של נינג'ה דגם oo103 במחיר 2490 שח בעברית מבית שריג היבואן הרשמי./יח"צ שריג

מה באריזה?

מתכונים מקצועיים - הטאבון תנור של נינג'ה מגיע עם חוברת מתכונים מלאה וכשרה בעברית.

הדרכה - מגיע עם מדריך שימושי להתחלה מהירה, כולל טיפים וטריקים.

אבן שמוט - שמתאימה לפיצה ומגוון מאפים.

מסילת אביזרים - מחזיקה את אבן השמוט או את מגש המתכת היצוק.

מגש מתכת יצוק - עמיד בחום עד 370 מעלות, 30 ס"מ X 30 ס"מ.

רשת צלייה - מותאמת לצליית נתחי בשר גדולים.

מרדה / כף פיצה - להכנסת והוצאת הבצק בקלות ובבטיחות, 50 ס"מ X 39 ס"מ X 39 ס"מ.

כף מדידה לפלט - מכילה את כמות הפלט הנדרשת לכל שימוש.

כבל חשמלי - באורך 1.6 מטר

כיסוי גשם - הטאבון מיועד לשימוש חיצוני ועמיד בפני כל מזג אוויר. מתאים לאחסון בחוץ ומוגן מפני גשם באמצעות הכיסוי הייעודי

תערובות לעישון - המוצר מגיע עם 2 תערובות פלט במתנה - תערובת לעישון עדין (מספיק ל-5 שימושים) + תערובת לעישון חזק (מספיק ל-5 שימושים)

טאבון מעשנה של נינג'ה לשטחי חוץ

לסיכום

כמו כל מכשירי נינג'ה בישראל, גם במכשירי החוץ החדשים ישנה התאמה מלאה לשוק המקומי, אם זה ברמת הבטיחות לשימוש חיצוני בעזרת תקע בעל פחת המאושר על ידי מכון התקנים הישראלי וכיסוי הכלול בכל אחד מהמכשירים המאפשר אחסון מחוץ לבית בכל מזג אוויר, ואם ברמת חווית השימוש עם פאנל תצוגה בעברית וחוברת מתכונים כשרה שהותאמה לטעם הישראלי.

הטאבון תנור החדש של נינג'ה לשימוש מחוץ לבית מאפשר 8 תכניות בישו שונות במוצר 1 - תנור, טאבון, מעשנה חשמלית, אפיה, צליה, ייבוש ועוד. הוא נוח לניוד, מופעל על ידי חשמל, ומציע עישון באמצעות טכנולוגיית Woodfire, ששורפת כדורי עץ להענקת טעמים אותנטיים של ברביקיו מעושן.

יש לציין ששריפת כדורי העץ שמצליחה להעניק לבשר את הטעם המעושן והטוב (עוף בגריל שהכנו יצא טעים עד ליקוק אצבעות) גם מייצרת מאידך, עשן גדול שמצליח לחדור אל תוך הדירה ולמלא אותה בארומה חזקה מידי של "על האש". אם המרפסת שלכם מקורה, לא פתוחה מידי או לא גדולה מספיק, כזו שאינה מאפשרת להרחיק את הטאבון בזמן שימוש מוויטרינת הכניסה לבית, תצפו לעשן סמיך וריחני שיותיר את חותמו לימים הקרובים בבית ואף עשוי להפריע לשכנים.

חווית הברביקיו המסורתית הופכת לאולטימטיבית עם מכשיר אחד בעל 8 פעולות שונות (תנור, טאבון, מעשנה חשמלית, אפיה, צליה, ייבוש ועוד) והכל עם טעמי ברביקיו אותנטיים. הוא מושלם לבישול באוויר הפתוח בכל ימות השבוע, ומתאים לאירוח או להכנת ארוחות משפחתיות כבשגרה.

המחיר: 2490 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר שריג היבואן הרשמי. לטובת מיקסום חווית השימוש, שריג היבואן הרשמי מציע לרכוש מעמד ייעודי ומקורי של נינג'ה עבור המכשירים במחיר מוזל של 349 שקל (במקום 699 שקל) כהטבה לרוכשים ממשווקים מורשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully