וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת שצמחה מהשטח: המסע המרתק של מנכ"לית בית בלב

18.9.2024 / 11:45

ד"ר גלית קאופמן חושפת את האתגרים והתובנות מ-30 שנות ניהול במערכת הבריאות: מהתמודדות עם הקורונה והמלחמה ועד לשינוי פני הגריאטריה בישראל

בעולם שבו המציאות משתנה במהירות, נדרשת גישה ניהולית גמישה ואמיצה. ד"ר גלית קאופמן, מנכ"לית בית בלב, מביאה איתה כמעט 30 שנות ניסיון ניהולי במערכת הבריאות. בראיון מיוחד, היא חושפת את האתגרים, ההזדמנויות והתובנות שצברה לאורך הקריירה המרשימה שלה, ומדברת על הדרך להוביל ארגון בריאות בתקופות של משבר ושינוי.

ניהול בעידן המודרני: אומץ וגמישות

"אחד הדברים שהכי נדרשים בעיניי הוא אומץ ניהולי", מדגישה ד"ר קאופמן. "צריך להיות מספיק אמיץ כדי לנוע קדימה ולקבל החלטות בחכמה." היא מסבירה כי בעולם התחרותי של היום, מנהלים חייבים לשלב בין ראייה אנושית לבין מיקוד בתוצאות. "העולם השתנה," היא אומרת, "וזה לא הסגנון הניהולי שמתאים היום בעיניי לפחד מהעצמת הכפופים לך".

גלית קאופמן. יח"צ,
גלית קאופמן/יח"צ

השפעת הקורונה והמלחמה על ניהול

ד"ר קאופמן מתארת את השינויים הדרמטיים שחלו בשנים האחרונות. "לפני הקורונה מי עשה פגישות בזום או ניהל את העבודה מרחוק?" היא שואלת. "היום העולם דיגיטלי יותר והניהול מרחוק. מטופל כבר לא מחויב להגיע לרופא".

המלחמה הנוכחית הציבה אתגרים נוספים, אך גם יצרה הזדמנויות. "פינינו את בית החולים בעומר תחת אש והקמנו מחלקות תחת אש," היא מספרת. "זה יצר הזדמנות לפתוח חמש מחלקות חדשות שעמדו ריקות במשך שנה וחצי".

נשים בניהול ואיזון בין קריירה למשפחה

ד"ר קאופמן מדגישה כי מעולם לא הרגישה שונה בגלל היותה אישה. "חלק מסגנון הניהול שלי מתבסס על היותי אישה ויש לזה יתרון גדול," היא אומרת. באשר לאיזון בין קריירה למשפחה, היא מודה שיש מחיר, אך מאמינה שניתן למצוא איזון. "לא חייבים להישאר במשרד עד הלילה כדי לייצר מהפכות", היא מסבירה.

תשוקה לעשייה ותוכניות לעתיד

"התשוקה שלי נובעת מהארגון המדהים והקבוצה שבה אני חלק," אומרת ד"ר קאופמן. היא רואה את עבודתה כשליחות, במיוחד בתחום הגריאטרי. באשר לעתיד, היא מציינת: "יש לי עוד כל כך הרבה מה לעשות ואפילו עוד לא חשבתי הלאה. אני בתוך בית בלב ואני מניחה שזו תהיה קדנציה יותר ארוכה מבדרך כלל".

seperator

ד"ר גלית קאופמן מדגימה כיצד ניהול מודרני, גמיש ואמיץ יכול להוביל לשינויים משמעותיים במערכת הבריאות. עם ניסיון עשיר ותשוקה לעשייה, היא ממשיכה להוביל את בית בלב קדימה, תוך התמודדות עם אתגרי התקופה ויצירת הזדמנויות חדשות.

  • עוד באותו נושא:
  • בית בלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully