וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכה ב-25 מיליון בלוטו: "לא מספר לאשתי"

16.9.2024 / 13:43

הזוכה, כבן 70 מהצפון, סיפר על ההפתעה שהוא מכין לאשתו: "אתן לה לגלות לבד, כשהיא תיכנס לחשבון הבנק ותראה יתרה שלא ראתה אף פעם"; שני זוכים נוספים זכו ב-3 מיליון שקל כל אחד: "ביקשתי מבורא עולם שייתן לי קצת כסף"

בווידאו: ווג'יהה דיראני, זכתה ב-18 מיליארד לירות לבנוניות בפרס הגדול בלוטו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

הגרלת הלוטו שהתקיימה במוצ"ש ה-7/9/2024 ייצרה לא פחות מ-3 מיליונרים חדשים: זוכה יחיד בפרס הראשון בסך 25 מיליון שקל בלוטו, ושני זוכים נוספים בפרס השני שזכו בסך 3 מיליון שקל כל אחד בדאבל לוטו.

תחילה הגיעו הזוכים בפרס השני. הזוכה הראשון בפרס השני, הוא גבר בשנות ה-80 לחייו אשר הגיע נרגש באופן מיוחד ואמר לאנשי מפעל הפיס: "אני צריך זמן לעכל את הזכייה".

הזוכה הנוסף בפרס השני הגיע אחריו. הזוכה, גבר בשנות ה-50 לחייו, עוסק בתחום התיירות, סיפר כי "מזה כ-10 שנים אני ממלא את אותו טופס עם אותם צירופי מספרים".

האיש גילה על הזכייה זמן קצר לאחר שקיים שיחה עם בנו שגר בחו"ל. "סיימתי שיחת טלפון עם הבן שלי ונזכרתי שלא בדקתי את טופס הלוטו. גלשתי ליישומון מפעל הפיס כדי לסרוק את הטופס וכך גיליתי שהטופס שלי זכה בפרס השני. מייד חייגתי לבן ואמרתי לו: 'נראה לי שזכיתי בלוטו'. הוא כמובן מאוד שמח עבורי.

"לא מכבר בקשתי מבורא עולם שייתן לי קצת כסף. לא חסר לי דבר, אולם אני תומך באימי המבוגרת שזקוקה לטיפולים יקרים. הסכום שזכיתי בהחלט עוזר. אני עובד בתחום לא יציב, והכסף יעניק לי ביטחון כלכלי ויאפשר לי לטפל באימי ברמה גבוהה".

הודעה על זכייה בהגרלת הלוטו. דוברות מפעל הפיס,
הודעה על זכייה בהגרלת הלוטו/דוברות מפעל הפיס

הזוכה הגדול בפרס הראשון הגיע יום אחרי. הזוכה, כבן 70 מצפון הארץ סיפר: "מזה 30 שנה שאני ממלא את אותם מספרים באופן קבוע. אני מאוד עקבי וידעתי שאני סומך על הבחירה שלי. יום לאחר ההגרלה בדקתי את הטופס באמצעות היישומון. איכשהו הייתי מאוד רגוע. התקשרתי לבן שלי וביקשתי ממנו שיבקש יום חופש למחרת על מנת לנסוע איתי לתל-אביב. הבן הסתקרן ומאוד רצה לדעת מהי הסיבה. עניתי לו בקור רוח: 'כשתגיע תדע'. ואכן, בבוקר כשהגיע הבן לאסוף אותי, נכנסתי לרכב ואמרתי לו: 'אנחנו נוסעים לבית מפעל הפיס. זכינו בלוטו!'. הבן היה מופתע מאוד והתגובה הראשונה שלו היתה: 'אבא אתה אלוף!'".

כשנשאל מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענה הזוכה: "היות ואני אדם מתוכנן ומאמין בפתגם 'סוף מעשה במחשבה תחילה', רק אחרי שאראה את הכסף בחשבון הבנק, אתן לדברים לשקוע ולאט לאט אחליט איך אעזור לילדים. אני מתכוון לעשות הפתעה לאשתי, בכך שלא אספר לה. אתן לה לגלות לבד, כשהיא תיכנס לחשבון הבנק המשותף שלנו היא תראה יתרה שלא ראתה אף פעם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully