וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוכח ההצלחה במענה המהיר: הסיוע לעסקים קטנים מתרחב

16.9.2024 / 16:21

ארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה מודיע על הרחבת שיתוף הפעולה עם חברת הפינטק BIZI והגדלת היקף הסיוע לעסקים קטנים שנפגעו במלחמה לסך של כ-120 מיליון שקל

חיילים במוצב בחרמון, פברואר 2024. לוחמי מילואים מגדוד 7491, דובר צה"ל
חיילי מילואים במבצע. רבים חוזרים לעסק על סף קריסה/דובר צה"ל, לוחמי מילואים מגדוד 7491

חברת הפינטק bizi, בשיתוף עם ארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה, השיקה בחודשים האחרונים קרן סיוע ייחודית בהיקף נרחב של 80 מיליון ש"ח לטובת עסקים שנפגעו ממצב המלחמה. כעת, לאור הביקוש הרב וההצלחה של BIZI לתת לו מענה, הוחלט להרחיב את היקף התכנית לכ-120 מיליון ₪. הקרן מציעה הלוואות של עד 400,000 ש"ח בריבית קבועה של פריים מינוס 1%, תוך דקות בתהליך דיגיטלי ללא מסמכים.

"המטרה שלנו היא להושיט יד לעסקים הקטנים והבינוניים בכל רחבי הארץ, שחווים מצוקה כלכלית בעקבות המצב הביטחוני," אומר סער זכריש, מנכ"ל bizi. "אנחנו מבינים שהזמן קריטי עבור בעלי העסקים, ולכן פיתחנו פלטפורמה טכנולוגית שמאפשרת קבלת הלוואה תוך דקות ספורות, ללא צורך בהגשת מסמכים או פנייה לבנק."

הייחודיות של הקרן טמונה בתנאיה האטרקטיביים. היא מציעה ריבית של פריים מינוס 1%, הנמוכה ביותר בשוק, עם אישור תוך שעות ספורות להלוואות של עד 400,000 ש"ח, וכל זאת ללא צורך במסמכים או דוחות כספיים.

סער זכריש מנכ"ל Bizi. מרב רביץ מושל,
סער זכריש מנכ"ל Bizi/מרב רביץ מושל

הזכאות להלוואה המסובסדת נקבעת על פי עמידה באחד מהקריטריונים הברורים הכוללים ירידה בהכנסות העסק, או מיקום העסק עד 40 ק"מ מקו העימות, או אם בעל העסק שירת במילואים במלחמת "חרבות ברזל". נכון לרגע זה, במהלך 3 חודשים בלבד חולקו מאות הלוואות בעשרות מיליוני שקלים למאות עסקים בכל רחבי הארץ, כאשר ההלוואה הממוצעת עומדת על סכום של 75,000 שקלים. מרבית ההלוואות ניתנו לעסקים קטנים המעסיקים עד 5 עובדים, כמו כן ניתן לראות כי מתוך כלל ההלוואות שניתנו לבעלי העסקים, 34% ניתנו בשל ירידה בהכנסות, 33% לעסקים הממוקמים סמוך לקו העימות בצפון ובדרום ו33% לבעלי עסקים אשר שירתו במילואים.

עמישב אגוזי, בעלים של מכון כושר מרעננה אשר שירת מעל 200 ימים במילואים מאז תחילת המלחמה: "את העובדה שבימים אלו העסקים הקטנים של משרתי מילואים חייבים אשראי לא צריך אפילו להסביר. תנאי ההלוואה שקיבלנו טובים מאלו שהוצעו על ידי הבנק ועל ידי הקרן בערבות המדינה, אבל לא פחות חשובה הדרך. קיבלתי מענה בתוך פחות משעה, בלי בירוקרטיה ובהליך דיגיטלי פשוט ומהיר".

"מאז השקת הקרן לפני כשלושה חודשים, כבר סייענו למאות בעלי עסקים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים," מוסיף זכריש. "אנחנו קוראים לכל בעל עסק שנפגע מהמצב לבדוק את זכאותו ולנצל את ההזדמנות הזו."

בעלי עסקים המעוניינים לבדוק את זכאותם ולהגיש בקשה להלוואה מוזמנים לבקר באתר. ההלוואה ללא מטרות רווח, ניתנת במטרה לסייע לכמה שיותר עסקים לצלוח את התקופה המאתגרת.

  • עוד באותו נושא:
  • מענקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully