וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט הכלכלי החדש של טראמפ: השאיר 20% לצוות וליועצים

17.9.2024 / 11:10

טראמפ הודיע אתמול על השקת מיזם קריפטו משפחתי חדש שבמסגרתו יימכרו מטבעות טוקן חדשים; לא כולם יוכלו לקנות אותם: "החלטנו שזה נבון להגביל את המכירה לאנשים מסוימים"

תיעוד: מעצר החשוד בניסיון ההתנקשות בטראמפ/X

דונלד טראמפ, לשעבר נשיא ארצות הברית, ממשיך להעסיק את עולם הקריפטו. בזמן שהוא נוקט בעמדה נוקבת בנוגע לרגולציה הקיימת של מטבעות דיגיטליים בארצות הברית, לאחרונה נחשף כי טוקן בשם WLFI, של חברת World Liberty Financial, אותה מובילה משפחתו, יושק בקרוב.

בהודעה שפרסם הנשיא לשעבר אתמול, ברשת החברתית X, הכריז טראמפ על השקת פרויקט כלכלה מבוזרת (DeFi) חדש בשם World Liberty Financial, שעלה לאוויר אמש (ב'), והזמין את עוקביו לשידור חי בפלטפורמה בעת ההשקה, כאשר הוא ממשיך להדגיש את גישתו החיובית כלפי תעשיית הקריפטו.

"אנחנו מאמצים את העתיד עם ומשאירים מאחור את הבנקים הגדולים האיטיים והמיושנים", צייץ, והמשיך בכך שיש להמשיך ולקדם את האימוץ וההנגשה של התחום כדי "להפוך את אמריקה לגדולה שוב".

למרות הרעש סביב השקת הפרויקט, טראמפ דיבר דקות ארוכות בפלטפורמת X בשידור חי, ולא ציין או הוסיף מידע בנוגע לפרויקט שמובילה משפחתו, אך בסופו של דבר, לאחר יותר משעתיים לתוך השידור, זאק פולקמן, אחד מיזמי הפרויקט, הוסיף כי "יהיה טוקן" ואמר כי הטוקן WLFI יהיה זמין לאזרחי ארה"ב הנחשבים בהגדרה כמשקיעים כשרים.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מביט בליקוי חמה, 21.8.2017. Mark Wilson, GettyImages
טראמפ. "מאמצים את העתיד עם ומשאירים מאחור את הבנקים הגדולים האיטיים והמיושנים"/GettyImages, Mark Wilson

פולקמן, המשיך לקרוא מתוך הצהרה כתובה מראש, כי טוקני WLFI ישמשו לשליטה "ויעניקו זכויות הצבעה עבור קבלת החלטות בעניינים הקשורים לפלטפורמה". הפרויקט, עובד בשיתוף פעולה הדוק עם חברות אבטחת סייבר ועם פלטפורמת ה-DeFi הפופולרית Aave.

"למרות שאיננו רואים ב-WLFI נייר ערך, לאור אי הוודאות הרגולטורית סביב טוקנים והשקת טוקנים בארצות הברית, החלטנו שזה נבון להגביל את מכירת הטוקנים לאנשים מסוימים שיהיו זכאים להשתתף בעסקאות הפטורות מרישום על פי חוק ני"ע הפדרלי בארה"ב", אמר פולקמן והוסיף כי "זה אומר שאנשים בארה"ב רשאים להשתתף במכירת טוקן פוטנציאלית רק אם הם אומתו באופן סביר כמשקיעים כשרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

שינוי כיוון משמעותי

פולקמן וצ'ייס הרו, יזם נוסף המוביל את הפרויקט, יחד עם טראמפ, ציינו כי הפלטפורמה תסיר חסמים שקיימים במערכת הבנקאית המסורתית על ידי תמיכה במטבעות דולר יציבים, המכונים סטייבלקוינס (Stable-coins).

פולקמן לא שיתף מה יהיה היצע הטוקנים הכולל של WLFI, אך אמר שתהיה לפרויקט "חלוקת טוקנים הוגנת להפליא" וש-63% יוצעו למכירה המיועדת לציבור, והוסיף כי לא יהיו "מכירות מוקדמות" או "רכישות מוקדמות עם הקצאה מוזלת" למשקיעי הון סיכון. עם זאת, 20% מהטוקנים הוקצו לצוות וליועצים של הפלטפורמה.

טראמפ, שב-2019 אמר שהערכים של מטבעות דיגיטליים "מבוססים על אוויר דליל" - שינה את הטון שלו ב-180 מעלות ומאז מכר ארבעה אוספי NFT, קיבל תרומות במטבעות דיגיטליים עבור קמפיין הבחירות, הופיע על במת כנס הביטקוין הגדול בעולם בנאשוויל, והבטיח הרים וגבעות בתור "נשיא הקריפטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully