וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מוזילים את הוצאות ארוחות החג כשמחירי המזון בשיא? וואלה פתרנו במהדורת חגים

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 14:22

מדד המחירים לצרכן לחודש אוגוסט מצביע על עליה חדה במחירי המזון, הפירות והירקות. אז איך אפשר להוזיל את סל הקניות לחג? ואיך חוגגים את השנה החדשה במקביל לאירועי השנה לשבעה באוקטובר ולאן נקח את הילדים לטייל כשחו"ל יורד מהפרק? צפו בוואלה פתרנו בהגשת ליאת רון

בווידאו: התוכנית וואלה פתרנו במהדורה מיוחדים לחגים 2024 בהגשת ליאת רון/צילום: אולפן וואלה

בעוד כשבועיים נחגוג את ראש השנה, 6 ימים אחר כך נציין שנה לטבח השבעה באוקטובר. סמיכות התאריכים הזאת מייצרת טריגרים נפשיים ללא מעט ישראלים כאשר משפחות רבות נכנסו השנה למשפחת השכול, אחרות מתמודדות עם יקירים בשבי ויש אלפי פצועים בגוף ובנפש וסיום המלחמה לא נראה באופק. ד"ר אורן טנא, פסיכיאטר מומחה, מנהל המערך הפסיכיאטרי באיכילוב ומנהל מכון מנטליקס לרפואת הנפש עם עצות שיועילו גם למי שאינו סובל מפוסט טראומה.

מדד המחירים לצרכן לחודש אוגוסט מצביע על עליה חדה של 13.2% במחירי הפירות והירקות הטריים כאשר מחירי העגבניות זינקו ב-37.3%. מחירי המזון באופן כללי עלו ב- 0.3% וזו כבר מגמה שנמשכת בכל השנה האחרונה. איך אפשר להוזיל את סל הקניות לחג? עם עו"ד הדס יעקובסון.

מנכ"לית העמותה החדשה לצרכנות מציעה קודם כל לתמחר מנה לכל משתתף בארוחה ולהכין רשימת קניות לכל ארוחה. ויש גם המלצות נוספות שיחסכו לכם הרבה מאוד כסף.

מדד המחירים לצרכן, אוגוסט 2024. הלמ"ס, אתר רשמי
מדד המחירים לצרכן, אוגוסט 2024/אתר רשמי, הלמ"ס

בכל שנה אנחנו משקיעים לא מעט כסף במתנות לחג למארחים ולבני המשפחה, למה שלא נקנה מתנה עם ערך ונסייע למי שזקוק השנה במיוחד לתמיכה שלנו? לירון בן שושן מנהלת סושיאל בוואלה עם רשימת מתנות של ייצרנים מהצפון ומהדרום שחטפו השנה מכה כלכלית קשה במיוחד.

הטור של ניר קיפניס, הניר-גן, עוסק הפעם בחשבון הנפש האישי והלאומי והוא חושב שאין מה לצפות מהיושבים סביב שולחן הממשלה לחשבון נפש או לחרטה.

אחרי המחירים היקרים של חופשת הקיץ וביטולי הטיסות יבחרו השנה לבלות את החגים בארץ. לאן לוקחים את הילדים לטייל? שרית פלצ'י - מיארה, אחראית תחום מבקרים מחוז צפון ברשות הטבע והגנים, המלצות לטיולים באזורים הבטוחים.

רוצים לראות עוד פרקים ותכניות של וואלה +? הורידו ללא עלות את אפליקציית וואלה + לטלוויזיה החכמה שלכם, ותוכלו ליהנות מעוד המון תכנים מעניינים ומגוונים.

ערוץ וואלה+ משודר גם בסלקום TV, פרטנר, יס + וסטינג TV.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully