וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד צחי זך מצטרף למשרד עמית, פולק, מטלון

17.9.2024 / 16:27

עו"ד זך מתמחה בנושאי רגולציה מורכבים בתחומים כגון הימורים, בלוקצ'יין, מטבעות קריפטוגרפיים ופינטק. עו"ד יונתן אלטמן יו"ר הפירמה: ""שילובו של צחי ומומחיותו הייחודית במשרדנו מהווה אבן דרך נוספת בהתרחבות תחומי המומחיות של הפירמה"

עורך דין צחי זך משרד עמית פולק מטלון. אלעד מלכה,
עורך דין צחי זך משרד עמית פולק מטלון/אלעד מלכה

משרד עורכי הדין עמית, פולק, מטלון ושות' (APM) מצרף לשורותיו את עו"ד צחי זך כשותף, אשר יעמוד בראש מחלקת גיימינג, בלוקצ'יין וקריפטו חדשה במשרד. זך, בעל ותק של למעלה מ-20 שנה במקצוע, מצטרף לאחר שנות פעילות כעורך דין, יועץ עסקי ויזם בתחומים של בלוקצ'יין, קריפטו, גיימינג ואינטרנט.

עו"ד זך יוביל את המחלקה החדשה כחלק ממחלקת הייטק והון סיכון של המשרד, וינהל את תחומי הקריפטו והגיימינג. צחי מייצג לקוחות גלובליים מתחומי ההימורים, משחקי מחשב, פרסום ושיווק דיגיטלי, פינטק ומסחר אלקטרוני. הוא מתמחה במתן שירותים משפטיים ועסקיים מקיפים, כולל הקמת מבני חברות בינלאומיים, עריכת עסקאות מסחריות מורכבות, מיזמים משותפים, הסכמי בעלי מניות, השקעות, מיזוגים ורכישות.

כמו כן, צחי מתמחה בנושאי רגולציה מורכבים בתחומים כגון הימורים, בלוקצ'יין, מטבעות קריפטוגרפיים ופינטק. הוא מספק ללקוחותיו חוות דעת רגולטוריות ומסייע בהשגת רישיונות במדינות שונות. בשנים האחרונות דורג צחי כעו"ד מוביל בתחומו על ידי דירוגי 100 DUNS ו-BDI והוכר כאחד מעורכי הדין המובילים בישראל בתחום הבלוקצ'יין והמטבעות הקריפטוגרפיים.

בתחום הגיימינג, צחי יפעל בשיתוף פעולה עם עו"ד אריאל פרנק, שותף במשרד המוביל את הפעילות בתחום זה וליווה לאורך השנים חברות ענק כגון פלייטק. שילוב זה מציב את המשרד בחזית התמחות בתחומים חדשניים ובעלי פוטנציאל צמיחה משמעותי.

עו"ד יונתן אלטמן, יו"ר הפירמה, מסר: "שילובו של צחי ומומחיותו הייחודית במשרדנו מהווה אבן דרך נוספת בהתרחבות תחומי המומחיות של הפירמה וחלק מאסטרטגית הצמיחה והגדילה שלה. הידע הנרחב והמוניטין העשיר של צחי יסייעו ליצירת הזדמנויות משמעותיות, הן לטובת המשך צמיחתה של הפירמה והן לטובת לקוחותינו הקיימים".

משרד עמית, פולק, מטלון ושות' הוקם בשנת 1956 ונחשב לאחד מהמשרדים המובילים בישראל. המשרד מתמחה במגוון רחב של תחומים במשפט האזרחי-מסחרי, כולל היי-טק, טכנולוגיה, מיסוי, ליטיגציה מסחרית, שוק ההון, משפט מסחרי, חדלות פירעון, דיני עבודה, ועוד. המשרד מדורג בעקביות במדריכי הדירוג הישראליים והבינלאומיים כמוביל בתחומי התמחות רבים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully