וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב אמסלם מונה למנכ"ל YTCOM GROUP

17.9.2024 / 16:33

לאחר קדנציה מוצלחת בקבוצת סלקום וכמנכ"ל גולן טלקום - נדב אמסלם ישמש כמנכ"ל קבוצת YTCOM שבבעלותה מספר חברות בתחומי התקשורת והבטחון. ניר שאול, הבעלים והמייסד של הקבוצה יכהן מעתה כיו"ר

נדב אמסלם. יחצ,
נדב אמסלם/יחצ

YTCOM GROUP הודיעה על מינויו של נדב אמסלם, מנכ"ל גולן טלקום למנכ"ל הקבוצה החדש. אמסלם, שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל גולן טלקום, יחליף את ניר שאול המייסד והבעלים של YTCOM GROUP שימשיך לכהן כיו"ר הקבוצה ויתמקד בפיתוח תחומי הבטחון בחברות אחרות בקבוצה שקשורות להצטיידות והכשרות ביטחוניות.

אמסלם, בעל ניסיון של יותר משני עשורים בתפקידים בכירים בשוק התקשורת, כיהן בעבר כסמנכ"ל לקוחות עסקיים בסלקום ובתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל גולן טלקום.

אמסלם עובר ל-YTCOM GROUP לאחר קדנציה מוצלחת בניהול חברת הסלולר גולן טלקום, בה הביא להישגים בצמיחה, בנכסיות המותג וברווחיות מלקוח, כל זאת לצד שלל פרסים בעולמות השירות.
ניסיונו העשיר בהתנהלות אל מול הגופים הגדולים ביותר במשק, מיזוג חברות הפכו אותו למנהל עם ראייה אסטרטגית ומיקוד ניהולי.

ניר שאול. יחצ,
ניר שאול/יחצ

ניר שאול יו"ר ובעלים YTCOM GROUP: "קבוצת YTCOM פותחת היום פרק חדש בתולדותיה עם מינויו של נדב אמסלם למנכ"ל הקבוצה. נדב מביא איתו נסיון ניהולי והישגים מרשימים בשוק התקשורת וביחוד אל מול המגזר העסקי בישראל, בו הפגין בקיאות והבנה של צרכי השוק המשתנה. נדב מביא איתו ראייה אסטרטגית רחבת היקף ומקצועיות שיצעידו את קבוצת YTCOM להישגים וגבהים חדשים. אני אמשיך לפתח אפיקי פעולה חדשים של הקבוצה, תוך שימת דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשות לתועלת לקוחותינו".

נדב אמסלם המנכ"ל הנכנס :" אני מודה לניר על האמון והבחירה בי להוביל את צמיחתה של YTCOM GROUP בשוק התקשורת המקומי וביחוד בשוק כוחות המגיבים הראשונים שהפך בשנה האחרונה לפלח שוק חשוב מאין כמוהו בעל ערך קיומי. אני בטוח שיחד עם מנכ"לי החברות נגיע לשיאים חדשים והצלחות תוך מתן השירות הטוב ביותר ללקוחותינו וכל זאת תוך הנאה גדולה מהדרך".

Ytcom Groupשנוסדה על ידי ניר שאול מחזיקה מספר חברות בתחומי התקשורת והביטחון בניהם חברת אירומיד תקשורת המספקת פתרונות קשר אלחוטי לגורמי ביטחון, חברת חב"א שנחשבת למובילה בכל הקשור לייצוג חברות בינלאומיות מובילות בתחום של אספקת ציוד וטכנולוגיה לגופי ביטחון, חברת 911EE המתמחה בפתרונות אבזור לרכבי ביטחון, חברת YTCOM המספקת פתרונות תקשורת מתקדמים בשגרה וחרום, חברת עדי תקשורת וחברת Nirtal combat equipment המספקת ציוד טקטי למשטרות וצבאות מזה 25 שנים. קבוצת Ytcom היא זכיינית החשב הכללי באוצר למערכות הקשר POC, שהחליפו את מערכות המירס לכלל משרדי הממשלה והמגיבים הראשונים. רשות החירום הלאומית אף הכריזה על המערכת כמערכת הקשר לחירום ולשגרה של משרדי הממשלה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully