וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקרוב מאוד אל הדרישות למשרות בתעשייה יתווספו המילים: ידע בכלי-AI"

18.9.2024 / 10:45

כך אמר ליאור פוני - מנכ"ל Dell technologies ישראל, בפורום השנתי אותו קיימה ענקית הטכנולוגיה הבוקר הזה במתחם אקספו תל אביב, בהשתתפות השותפות האסטרטגיות שלה

הפורום השנתי של DELL. יחצ,
הפורום השנתי של DELL/יחצ

"עכשיו זה הזמן לעודד את המוחות בארגון להטמיע וללמד AI, לקדם רעיונות שיובילו לפיתוחים חדשים שישאירו את הארגונים במירוץ", כך אמר הבוקר ליאור פוני, מנכ"ל Dell Technologies בישראל שקיימה היום (ג') את הפורום השנתי שלה ((DTF TLV 2024, באירוע שנערך במתחם אקספו שבתל אביב בהשתתפות בכירים מהשותפות האסטרטגיות של החברה מ- Intel, Nvidia ו- Microsoft.

אל האירוע שהתקיים תחת הסלוגן "Next Is Now" ועסק בעיקר במהפכת ה-AI ובאתגרים שעמם מתמודדים הארגונים כיום להטמיע ולקדם את הטכנולוגיה, הגיעו לקוחות החברה, שותפים ואורחים רבים.

ניר הולנדר, שירלי אלקובי וליאור פוני. ניב קנטור,
ניר הולנדר, שירלי אלקובי וליאור פוני/ניב קנטור

בין היתר נכחה שירלי אלקובי, מנהלת בכירה ב-Microsoft ישראל, אופיר זמיר המוביל הטכנולוגי של תחום הבינה המלאכותית ב-NVIDIA ישראל, עמית ויסצוקי מנהל השיווק של אינטל בישראל, לימור אפיק מנכ"לית רד האט ישראל, ניר הולנדר מנכ"ל חברת נוטניקס ותת אלוף יעל גרוסמן, מפקדת יחידת לוטם שבאגף התקשוב וההגנה בסייבר, שציינה כי "בעזרת היכולות הטכנולוגיות היחידה מצליחה לטפל בנתונים, לבנות ולהבנות את הדאטה במאגרים ולספק תהליכי ההנגשה ליישומים, למנהלים ולמפקדים על מנת שיוכלו לקבל החלטות מושכלות ומבוססות נתונים רלוונטיים".

באירוע גם נשא דברים המדליסט האולימפי הטרי פיטר פלצ'יק, אשר שיתף את באי הכנס על המשברים שעבר בדרך למדליה, ועל החלטתו לאחר החזרה ממשחקי פריז עם מדלית ארד על הקמתה של "קרן פלצ'יק" לתמיכה בספורטאים מוכשרים לפני פריצה, ובמטרה להגיע ליעד של שמונה מיליון שקלים.

פוני פתח את דבריו בכך שבחברה קיבלו החלטה לא פשוטה לקיים את האירוע בצל המצב, לטענתו זאת בכדי: "להראות את העוצמות והכוח של ההייטק הישראלי, המדינה והחברה הישראלית."

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מימין לשמאל: ליאור פוני מנכ"ל דל ישראל ותת אלוף יעל גרוסמן, מפקדת יחידת לוטם. יחצ,
מימין לשמאל: ליאור פוני מנכ"ל דל ישראל ותת אלוף יעל גרוסמן, מפקדת יחידת לוטם/יחצ

בהמשך הוא הציג תובנות מתוך המחקר אותו קיימה חברת Dellהעולמית בקרב 500 מקבלי החלטות ומנהלי IT ברחבי העולם וגם בישראל, שבדק את מידת המוכנות והידע של הארגונים השונים בכל הנוגע להטמעת מערכות AI, ובחן את הנקודה בה הם נמצאים כרגע במסגרת המסע באימוץ והטעמת הטכנולוגיה המהפכנית.

על פי המחקר אותו שיתף פוני, 81% ממנהלי ה-IT השיבו שהם מאמינים שה-AI עתיד לשנות את התעשייה. מספר דומה ציין כי הם מודעים לעובדה שהיכולות של הטכנולוגיה כבר משפרות את אמצעי הסייבר בארגונים, את חוויית המשתמש ואת עבודת הצוותים.

פיטר פלצ'יק וליאור פוני. יחצ,
פיטר פלצ'יק וליאור פוני/יחצ

אבל למרות המספרים הגבוהים והמעודדים, המחקר של דל טכנולוגיות מצא גם כי יותר ממחצית הארגונים מתקשים עדיין לעמוד בקצב ההתקדמות המהיר, בין היתר בגלל מחסור בטאלנטים וגישה שמרנית כלפי חשיפת המידע שלהם שמה ינוצל לרעה.

פוני גם סיפר שלמרות ש - 82% מעידים ששימוש יעיל בנתונים, מהווה שובר שוויון לארגון שלהם, רק 33% מהמנהלים העידו שהם יכולים כיום להפוך את הנתונים שלהם לתובנות בזמן אמת. משמע היכולת אמנם קיימת, אבל הידע של הארגונים כיצד לעשות זאת עדיין לא.

בהקשר של החששות של רבים מפני הסיכוי כי מהפכת ה-AI תהפוך את העובדים בתעשייה למיותרים, פוני הרגיע ואמר כי "ה-AI לא הגיעה כדי להחליף אנשים, אלא לסיים להם". עם זאת, הוא הדגיש כי בקרוב מאוד יתווספו לדרישות המשרות בתעשייה "ידע בכלי AI ומי שלא ילמד ויתמקצע בהם, עתיד להישאר מאחור".

  • עוד באותו נושא:
  • עבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully