וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חת מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת הביומד אפיטומי

18.9.2024 / 12:06

לחת מעל 20 שנות ניסיון בניהול של מערכות מכירה ושיווק למוצרים מורכבים, בין היתר בתחומי המדיקל, הדמייה רפואית, רובוטיקה, אנרגיה ועוד

אלון חת. יחצ,
אלון חת/יחצ

אפיטומי, המפתחת ומייצרת קפסולה שמסייעת לירידה במשקל הניתנת בבליעה ומפתחת מוצרים להחדרת תרופות דרך דופן מערכת העיכול, מעדכנת היום על מינוי של אלון חת לסמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה.

לחת מעל 20 שנות ניסיון בניהול של מערכות מכירה ושיווק למוצרים מורכבים, בין היתר בתחומי המדיקל, הדמייה רפואית, רובוטיקה, אנרגיה ועוד. בשנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות ב- HUMAN XTENSIONS - חברה ציבורית בתחום המכשור הרפואי. בנוסף, כיהן בעברו כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת הרובוטיקה BOS- IMDECOL וכדירקטור שיווק ומכירות בחברת אלסינט.

בתחילת השבוע דיווחה אפיטומי על קבלת אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לשיווק ומכירה של הקפסולה של החברה בארה"ב. האישור התקבל בהמשך לניסויים קליניים מוצלחים שערכה החברה בהם הוכיחה שהקפסולה הייחודית שפיתחה הינה יעילה ובטוחה לשימוש. בנוסף, פועלת החברה לבחינת שיתופי פעולה עם חברות הפצה ושותפים אסטרטגיים לצורך כניסה לשוק העולמי, ולשם כך גויס בין היתר אלון חת.

דן השמשוני, מנכ"ל אפיטומי, מסר: "אנו מברכים על מינויו של אלון חת לתפקיד סמנכ"ל השיווק והמכירות של אפיטומי. אלון מביא עימו ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתפקידי ניהול שיווק ומכירות בתחום המכשור הרפואי. אין לנו ספק כי אלון יהיה שותף מרכזי במימוש מלא של הפוטנציאל העסקי העצום שגלום במוצר שלנו ואנו מאחלים לו הצלחה רבה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully