וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירה במשתלה: המתחם הייחודי שיוקם בדרום

18.9.2024 / 8:01

בימים אלו מוקם מתחם Beer garden לראשונה בארץ, בלב משתלה שהוקמה בתוך המרכז המסחרי ADGARDEN. קונספט ה- Beer garden החדשני מוקם בעלות המוערכת כחצי מיליון שקלים, כחלק ממהלך ההתחדשות המתבצע על ידי קבוצת "ישפרו - תנופורט" בעלת המתחם

השקת מתחם הפודטראקס. קבוצת ישפרו תנופורט,
השקת מתחם הפודטראקס/קבוצת ישפרו תנופורט

בימים אלו מוקם מתחם Beer garden לראשונה בארץ, בלב משתלה שהוקמה בתוך המרכז המסחרי ADGARDEN. קונספט ה- Beer garden החדשני מוקם בעלות המוערכת כחצי מיליון שקלים, כחלק ממהלך ההתחדשות המתבצע על ידי קבוצת "ישפרו - תנופורט" בעלת המתחם.

ההשקעה הכספית בפיתוח המתחם המסחרי ADGARDEN נאמדת על כ-50 מיליון שקלים, כאשר גולת הכותרת בקונספט היא המשתלה שתכלול גם את מתחם ה- Beer Garden התופס חלק אינטגרלי מהתוכניות לשדרוג המתחם המשתרע על כ- 30,000 מ"ר. השקת קומת המשתלה היא צעד נוסף במהלך ההתחדשות והפיתוח עליו שקדו במהלך השנתיים האחרונות בקבוצת "ישפרו - תנופורט".
מתחם ה-Beer garden החדש המציע מגוון Food Trucks לבחירה כשהוא משולב בקומת המשתלה ומתכתב עם תחושת הבילוי בחיק הטבע לאור חזונה החדש של החברה. בכך, יספק המתחם מענה לתושבי האזור כשהוא פתוח בימי שבת ובחג ובנוסף לחוויית הקניות ישמש כמקום בילוי כשהוא מתוכנן להיות גם בית לאירועים ולמסיבות.

השקת מתחם הפודטראקס, קבוצת ישפרו. יחצ,
השקת מתחם הפודטראקס, קבוצת ישפרו/יחצ

ההשקה נעשית במקביל למתיחת הפנים ושינוי הקונספט הננקטים במספר מרכזים בבעלות הקבוצה, אשר שואפת "לצאת" מעולם המתחמים המסחריים הקלאסיים, כאשר היא ממתגת בין היתר את ADGARDEN כחוויה ייחודית המציעה מענה לכל המשפחה. לצד המשתלה ניתן למצוא גם שלל אפשרויות לילדים כמו מתחם האטרקציות "הנינג'ה", אזור קירות טיפוס ופינת ליטוף.

ישראל ויזל, מנהל הפיתוח העסקי מקבוצת "ישפרו - תנופורט": "לאחר שרק לפני מספר ימים פתחנו במתחם המסחרי ADGARDEN את מתחם המשתלה כמתחם ייחודי שטרם נעשה כמוהו, וודאי שלא כמרכיב ועוגן בתוך מתחם מסחרי, אנו נרגשים יותר להשלים בימים הקרובים גם את הרחבת קונספט המשתלה המגוון והעשיר עם מתחם ה Beer-Garden- קונספט המשלב בתוך המשתלה מתחם בירה, finger food, ובעיקר הרבה מוזיקה ובילוי באווירה ירוקה וטבעית".

  • עוד באותו נושא:
  • מתחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully