וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממילואים להייטק: האנשים שיקבלו צ'אנס בתעשייה - בלי ניסיון

18.9.2024 / 17:37

השבוע התקיים במשרדי חברת ההיי-טק AppsFlyer בהרצליה אירוע של קהילת "מילואים להיי-טק", שהוקמה על ידי אנשי מילואים מהתעשייה, במטרה לסייע לאנשי מילואים ששירתו איתם ורוצים להתקבל לתפקיד ראשון בחברות היי-טק

אירוע קהילת ממילואים להייטק. מילואים להייטק,
אירוע קהילת ממילואים להייטק/מילואים להייטק

השבוע התקיים במשרדי חברת ההיי-טק AppsFlyer בהרצליה אירוע של קהילת "מילואים להיי-טק", שהוקמה על ידי אנשי מילואים מהתעשייה, במטרה לסייע לאנשי מילואים ששירתו איתם ורוצים להתקבל לתפקיד ראשון בחברות היי-טק.

בימים אלה חווים אותם אנשי מילואים קשיים בחזרה לשיגרה ובתהליך הקבלה לעבודה, ולכן עלה הצורך ליום הכנה לראיונות בהשתתפות מנהלות גיוס בכירות שהתנדבו באופן עצמאי מחברות מובילות כגון: Meta, Salesforce, Melio, Gett, Paragon, SAP וחברות נוספות.

למשרדי AppsFlyer הגיעו למעלה מ-100 אנשי מילואים בגילאי 25-30, שהשתתפו באירוע ושמעו הרצאות שיסייעו להם לעבור את תהליך הקבלה לעבודה. בחלקו האחרון של האירוע, החלקו המשתתפים לקבוצות קטנות ועברו סימולציות ראיונות אישיים עם המתנדבות מהחברות השונות כדי להתכונן טוב יותר לתהליך הגיוס שלהם.

אירוע קהילת ממילואים להייטק. ממילואים להייטק,
אירוע קהילת ממילואים להייטק/ממילואים להייטק

"נוצרה מציאות חדשה ומורכבת בעולם העבודה" אומרת לירון אור, מנהלת אחריות חברתית- תאגידית ב AppsFlyer "יש אנשי מילואים שיצאו להילחם וכשחזרו לא היה מקום לתפקיד שלהם או שהוא השתנה. לנו יש כחברה עסקית מחויבות לסייע למילואימניקים. אנו פועלים לתת לאנשי המילואים תמיכה ומענה, וגם את הכלים להשתלב בעולם העבודה" מוסיפה אור.

יובל קדרי, איש מילואים מחברת Jolt ומקים הקהילה מספר: "מהרגע שהקמנו את הקהילה לפני שלושה חודשים, אנחנו מקבלים מאות פניות של אנשי מילואים וחברות שרוצות לשתף איתנו פעולה. כל אירוע שלנו נובע מהאירוע הקודם ורק מצורך ישיר של הקהילה. לדוגמא המפגש הזה נולד במפגש הקודם שעשינו במשרדי Meta מתוך בקשה של המשתתפים ורצון טוב של נשות הצוות ב-AppsFlyer".

  • עוד באותו נושא:
  • מילואים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully