וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט מגייסת עשרות עובדים למוקד שירות לקוחות בקמפוס רופין

18.9.2024 / 18:51

העובדים במרכז השירות החדש של החברה, ייהנו ממשמרות גמישות ונוחות, המאפשרות לשלב בצורה אידיאלית בין שעות הלימודים לשעות עבודה. הסמיכות הפיזית למקום הלימודים מקלה על הלוגיסטיקה ומאפשרת ניצול מקסימלי של הזמן

עובדי ישראכרט ברכבת החיוכים של גדולים מהחיים. ישראכרט,
עובדי ישראכרט/ישראכרט

ישראכרט פתחה לפני כחודשיים מוקד שירות לקוחות לראשונה בתוך קמפוס אקדמי, קמפוס רופין ומגייסת עשרות עובדים לטובת איוש תפקידי נציגי שירות אישורים ובק אופיס.

העובדים במרכז השירות החדש של החברה, ייהנו ממשמרות גמישות ונוחות, המאפשרות לשלב בצורה אידיאלית בין שעות הלימודים לשעות עבודה. הסמיכות הפיזית למקום הלימודים מקלה על הלוגיסטיקה ומאפשרת ניצול מקסימלי של הזמן. העובדים החדשים, יהיו עובדי חברת ישראכרט מהיום הראשון וייהנו ממגוון הטבות, כגון השתתפות בשכר לימוד, מענקים, הכשרות מקצועיות בנושאים מגוונים, אירועי חברה ועוד, כדי להפוך את החוויה של העובדים לחיובית ומעשירה ברמה האישית והמקצועית.

לימור שאקו סמנכ"ל משאבי אנוש קבוצת ישראכרט. מיכה לובטון,
לימור שאקו סמנכ"ל משאבי אנוש קבוצת ישראכרט/מיכה לובטון

לימור שאקו סמנכ"ל משאבי אנוש של ישראכרט : "העובדים של המוקד החדש ברופין, בין אם הם סטודנטים או תושבי האזור, מקבלים הזדמנות ייחודית לשלב בין לימודים לעבודה, להתנסות בסביבת עבודה דינמית ולרכוש מיומנויות מעשיות. בנוסף לתנאים האטרקטיביים והתמיכה בלימודים, אנו מציעים מסלולי קידום מגוונים, המאפשרים לבוגרי המוקד להתקדם לתפקידים ניהוליים ובכירים בתחומים שונים בחברה. רבים ממנהלינו החלו את דרכם במוקדי שירות, והם מהווים דוגמה מצוינת לאפשרויות הקידום הפתוחות בפני עובדינו החדשים".

להגשת קו"ח לחצו.

  • עוד באותו נושא:
  • ישראכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully