וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש למועצה המקומית שלומי: סא"ל (מיל.) שגב עייש

19.9.2024 / 13:14

עייש, בן 48, נשוי ואב לשניים, בעל תואר ראשון BSc בביוטכנולוגיה, מגיע לתפקיד עם ניסיון עשיר בתפקידי ניהול חינוכיים וציבוריים לרבות תפקידו הקודם כמנכ"ל המועצה המקומית חצור הגלילית, מנהל מחלקת החינוך, מנהל מש"א ומנמ"ר

סא"ל שגב עייש. שבולת שחר,
סא"ל שגב עייש/שבולת שחר

סא"ל (מיל') שגב עייש מונה לתפקיד מנכ"ל המועצה המקומית שלומי, שגב החליף את המנכ"ל הזמני דוד תורג'מן וקודמו יוסף לוצ'י. שגב עייש, בן 48, נשוי ואב לשניים, בעל תואר ראשון BSc בביוטכנולוגיה, מגיע לתפקיד עם ניסיון עשיר בתפקידי ניהול חינוכיים וציבוריים לרבות תפקידו הקודם כמנכ"ל המועצה המקומית חצור הגלילית, מנהל מחלקת החינוך, מנהל מש"א ומנמ"ר.

עייש, מביא עימו ניסיון צבאי משמעותי מתחום הפעלת האש, על רקע תפקידיו בחיל התותחנים בו שימש כמ"פ וסמג"ד בשטח אש 150 ובלימן. בישיבת ההנהלה הראשונה הודה שגב על בחירתו: "אני מרגיש זכות גדולה למלא את התפקיד בשלומי ובמיוחד לאור המצב שבו שלומי היא רשות מפונה. עד לתפקיד הנוכחי שימשתי כמנכ"ל וממלא מקום מנהל מחלקת החינוך בחצור הגלילית. לפני כן הייתי סא"ל בתותחנים ואני מכיר היטב את האזור הרבה דרך העבודה כמ"פ וסמג"ד בשטח אש 150 ובלימן."

ראש המועצה גבי נעמן שלח את ברכתו לשגב עייש: "תפקיד מנכ"ל הרשות הוא תפקיד מורכב מאוד בשגרה, הדורש הבנה מהירה וניתוח מעמיק ויסודי של רובדי הניהול השונים. על אחת כמה וכמה, בימים מורכבים אלה תפקיד המנכ"ל לא פשוט כלל. אני מאמין ומקווה ששגב יביא עימו את ניסיונו הרב ויתרום רבות למועצה".

  • עוד באותו נושא:
  • שלומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully