וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים ומשמעותיים בהנהלת לוריאל ישראל

22.9.2024 / 10:36

גיל צוק מונה כמנכ"ל חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל ויחליף את איה מונק שמונתה לתפקיד ניהולי בכיר בחטיבת היוקרה של לוריאל באירופה

גיל צוק. גיל חיון,
גיל צוק/גיל חיון

קבוצת לוריאל ישראל מודיעה על מינויים חדשים בהנהלה הבכירה בלוריאל ישראל: גיל צוק מונה כמנכ"ל חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל, ומצטרף להנהלת הקבוצה בישראל בדיווח ישיר לאלי שגיב, מנכ"ל הקבוצה בישראל. גיל מחליף את איה מונק שקודמה לתפקיד ניהולי בכיר בחטיבת היוקרה של לוריאל אירופה.

חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל הינה מובילת שוק היוקרה בתחום הביוטי בישראל ומשווקת פורטפוליו של מותגי קוסמטיקה ובישום איכותיים ואייקונים ביניהם: לנקום, איב סן לורן, קיל'ס, ג'ורג'יו ארמני, קשארל, פראדה, מוגלר, אזארו, ראלף לורן ודיזל, לצד כלי ביוטי-טק לאבחון עור והתאמת גווני וסוגי איפור.

גיל צוק, בוגר תואר ראשון בכלכלה ותקשורת ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, הצטרף ללוריאל ישראל בשנת 2009 כמנהל מותג בחטיבת היוקרה והוביל את השקת מותג קיל'ס בישראל. בהמשך, שימש כמנהל שיווק ניהל את מותגי ארמני, איב סאן לורן ומותגי בישום נוספים. לאחר חמש שנים מוצלחות בלוריאל פנה לדרך חדשה בתעשיית הרכב, ושימש כמנהל השיווק של מותג היוקרה אאודי וכסמנכ"ל המכירות של סיאט בישראל. בתפקידו האחרון, ניהל צוק את הפעילות העסקית של מותג הרכב קופרה והוביל את החדרתו המוצלחת לשוק הישראלי.

איה מונק. גיא כושי,
איה מונק/גיא כושי

צוק מחליף את איה מונק שכיהנה כמנכ"לית חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל בהצלחה רבה בחמש השנים האחרונות וקודמה לתפקיד ניהולי בכיר בחטיבת היוקרה של אזור אירופה בקבוצת לוריאל. חטיבת היוקרה בניהולה של מונק הכפילה את גודלה, צברה נתחי שוק משמעותיים בכל הקטגוריות והערוצים, והפכה לשחקן המוביל בשוק היוקרה בישראל.

אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל מסר: "גיל חוזר ללוריאל בתפקיד אסטרטגי ומשמעותי, כמנכ"ל החטיבה שמובילה את שוק היוקרה בתחום הביוטי בישראל. אני בטוח שניסיונו הרב והעשיר של גיל בעולמות השיווק והסחר, הבנתו המעמיקה בתחום היוקרה וחוויית הלקוח, כמו גם היכרותו עם לוריאל ישראל וסגנונו הניהולי המגלם את רוח החברה ואת ערכיה, יסייעו בידו להוביל את חטיבת היוקרה להצלחות משמעותיות ולהמשיך להציע לצרכניות ולצרכנים בישראל חווית ביוטי חדשנית, אפקטיבית ויוקרתית שאין שנייה לה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully