וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון פאינרו מונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת מאיר

22.9.2024 / 12:42

מינוי זה מהווה צעד משמעותי בהתפתחות הקבוצה ומשקף את האסטרטגיה העסקית המתפתחת שלה. יעקב שחר: "בטוחים כי תחת ההובלה של רון נמשיך לצמוח, להתפתח ולצעוד קדימה"

רון פאינרו. קרן זמסקי,
רון פאינרו/קרן זמסקי

קבוצת מאיר הודיעה הבוקר על מיניו של רון פאינרו לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. מינוי זה מהווה צעד משמעותי בהתפתחות הקבוצה ומשקף את האסטרטגיה העסקית המתפתחת שלה, כשעולם העסקים של היום מציב אתגרים רבים: שינויים בעולמות התחבורה, תחרות גלובלית מתעצמת ודרישות משתנות של לקוחות.

פאינרו מכהן בשמונה השנים האחרונות כמנכ"ל מקס. במסגרת התפקיד הוביל שינויים משמעותיים בענף ריכוזי, ייצר צמיחה ומובילות בפרמטרים של חדשנות, דיגיטל וחווית לקוח. קודם לכן שימש כסמנכ"ל בכיר וראש החטיבה הפיננסית בבנק לאומי. טרם הצטרפותו ללאומי יזם והקים את קרן ההשקעות רונקו קפיטל פרטנרס ולפני כן כיהן בתפקידי ניהול בכירים במספר חברות. בין השאר כסמנכ"ל הכספים של אפריקה ישראל להשקעות וכדירקטור בחברות הקבוצה וסגן הנשיא של הפעילות האמריקנית של טכנומטיקס.

פאינרו בוגר חשבונאות בהצטיינות מאוניברסיטת ת"א ובעל תארי B.Sc בהצטיינות בפיזיקה והנדסת חומרים מהטכניון, והינו בעל רישיון לראיית חשבון. רון נשוי לניצן ואבא לעידו, אלון, אורי ודנה. במעט הזמן הפנוי שלו רון נהנה מספורט ומצילום.

אור שחר ימשיך לשמש כיו"ר הדירקטוריון ולהוביל את החזון והערכים הייחודיים המאפיינים את קבוצת מאיר ובעלי השליטה. אבנר קז ימשיך את פעילותו המשמעותית כבעלים וחבר דירקטוריון הקבוצה. עוזי מור, ממובילי הקבוצה, ימשיך לתרום לפיתוח פעילות הקבוצה, העצמתה והצלחתה.

"אנו מברכים על שינויים אלו שהם חלק מההתפתחות הטבעית של הקבוצה והמשפחות לעתיד לבוא. זוהי תקופה מרגשת עבור הקבוצה, מינוי זה מהווה צעד אסטרטגי בהתפתחות העסקית שלנו ואנו בטוחים כי תחת ההובלה של רון נמשיך לצמוח, להתפתח ולצעוד קדימה", אמר יעקב שחר, בעלי קבוצת מאיר.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully