וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור מויאל מונה למנהל המכירות והסוכנים בחברת FLYEAST

22.9.2024 / 13:13

מויאל, בעל 12 שנות ניסיון בתחום התיירות, ניהל בעבר סניפים של רשת "איסתא" בין היתר

דרור מויאל. ירדן שליין מויאל,
דרור מויאל/ירדן שליין מויאל

חברת FLYEAST המתמחה בשירותי תיירות לכל רחבי העולם מינתה את דרור מויאל, לתפקיד מנהל המכירות והסוכנים בחברה. מויאל, בעל 12 שנות ניסיון בתחום התיירות, ניהל בעבר סניפים של רשת "איסתא" בין היתר.

מויאל (37) נ+2, הינו בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחסים בינ"ל מטעם האוניברסיטה הפתוחה ובוגר קורס סוכני נסיעות מטעם אוניברסיטת חיפה. בשנת 2012, החל להשתלב בתחום התיירות כסוכן נסיעות, ובהמשך התקדם עד לניהול מספר סניפים של רשת "איסתא". בהמשך שימש כ- product specialist במערכת ההפצה הגלובאלית סייבר שהיא מנוע חיפוש הטיסות העיקרי של סוכני הנסיעות. מתוקף תפקידו, עסק בניהול הלקוחות המשתמשים בתוכנה בכל התחום המקצועי הכולל הדרכות, הטמעות וניהול שוטף וליווי הלקוחות.

דרור מויאל מסר: "אני שמח מאד להתחיל דרך חדשה בחברת תיירות מובילה, וותיקה ובעיקר, כחברה מוכרת בשוק בזכות היכולת שלה להתאים ללקוחות שלה את מוצריה הייחודיים. כמי שמאד אוהב את העבודה ומודה בכל יום על הבחירה בעיסוק בתיירות והקשר עם הלקוחות, אני משוכנע שהגעתי למקום הנכון".

מנכ"לית FLYEAST מזי ארזי מסרה: "למרות המצב הקשה בענף, FLYEAST גדולה ומתרחבת ואני שמחה מאד על הצטרפותו של דרור לצוות. לצד הניסיון, דרור מביא איתו המון תשוקה לתחום ובעיקר בכל הנוגע לקשר הישיר עם הלקוחות. ניסיונו ואופיו, מתאימים לרוח של חברת FLYEAST ואני משוכנעת שהוא יתרום לנו רבות. במצב המשברי בכלל ענף התיירות והתעופה ובעיקר בחודשים האחרונים, הוכח עד כמה חשוב הליווי של סוכן שהוא גם איש מקצוע, בשביל לסייע ללקוח בכל התפתחות שעלולה להתרחש".

FLYEAST הוקמה בשנת 2003 ומספקת מגוון רחב של שירותי תיירות ליעדים בכל רחבי העולם במחירים אטרקטיביים, תוך כדי הקפדה על מתן שירות מקצועי, אדיב ובנימה אישית על ידי מומחים ויועצים בכירים. המידע והשירות כולל טיסות זולות למזרח הרחוק, טיסות בינלאומיות בין יעדים במזרח, טיסות פנים ביעדים רבים, מלונות, טיולים מאורגנים, אטרקציות, חופשות רומנטיות ועוד. FLYEAST מחזיקה בסניפים מקומיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully