וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלתם מתנה לחג? זה השווי הממוצע לעובדים

עודכן לאחרונה: 23.9.2024 / 15:47

מנתוני חברת BUYME עולה כי הממוצע עומד על מתנה בגובה 530 שקל לעובד, אך יש ענפים שנתנו מתנות גדולות בהרבה. כמה קיבלו בהייטק? דווקא תופתעו

מתנות לחג עיצובינה/עריכה: דפי מקל

קיבלתם כבר מתנה לראש השנה? לפי דו"ח חברת BUYME לחגי תשרי 2024, ממוצע שווי מתנת החג מהמעסיק עומד על 530 שקלים.

שיאנית המתנות היא חברה בתחום האנרגיה שנתנה לעובדיה מתנה בשווי 1,460 שקלים. כמו כן, עולה מהדו"ח כי התחומים שמעניקים את שווי המתנה הגבוה ביותר הם תחום האנרגיה עם מתנה העומדת על 817 שקלים, תחום הסביבה עם מתנה ממוצעת בשווי 753 שקלים ולאחר מכן משרדי עריכת דין עם מתנה בסך 700 שקלים בממוצע.

בדו"ח מדווח כי שווי הממוצע למתנה בענף ההייטק המסורתי עומד על 518 שקלים, ואילו בסטארט-אפים הוא גבוה מכך ועומד על 550 שקלים.

מתנה לחג. ShutterStock
מתנה לחג/ShutterStock

הקטגוריות הנוספות הפופולאריות ב-BUYME כמתנות חגי תשרי בקרב מעסיקים הן "BUYME ALL" - מתנה משולבת ש-53% מהחברות בישראל בחרו בה. קטגורייה זו מאפשרת לעובד לבחור מתנה ממגוון של מותגים, חוויות וחנויות שונות. הקטגוריה הנוספת היא מותגי אופנה, ש-17% מהמעסיקים בחרו בה, לאחר מכן קטגורית הקולינריה והאוכל עם 6%, למקום האחרון הגיעה קטגוריית ספא ומלונות עם 3%.

השנה ב-BUYME רואים כי מאות חברות ומעסיקים בחרו מתנות לעובדים מקטגוריית BUYME LOCAL ועוטפים עסקים, שהיא מתנה שמציעה שלל חוויות ומתנות ממגוון עסקים קטנים, מקומיים וכאלה שנפגעו מהמלחמה באופן ישיר - יקבים, אופנה, מסעדות, מלונות ועוד. המתנה הזו נוצרה כדי לעזור ולהרים עסקים מהתעשייה המקומית. ולכן, חברות רבות בחרו להעניק אותה לעובדים שלהן.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שני פיין, BUYME. דנה תמרי,
שני פיין, BUYME/דנה תמרי

שני פיין, Chief Business Office בחברת BUYME: "יום לאחר ה-7.10 פתחנו אצלנו ב-BUYME חמ"ל שנועד להגביר חשיפה לעסקים מקומיים שהיו צריכים אותנו באותה העת. הקמנו את פרויקט "עוטפים עסקים" יחד עם Taboola שמאגד עסקים שנפגעו פגיעה ישירה מהמלחמה. הפרויקט נוצר מהרצון לתת ללקוחות שלנו את הערך המוסף למתנה בזמן כזה, ואנחנו רואים היענות גדולה אליו בקרב הקהל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully