וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Scaleops ממשיכה להתרחב ומגייסת עובדים ועובדות

23.9.2024 / 13:32

Scaleops, חברת RevOps, ומערכות מידע המובילה בשוק, מתרחבת ומגייסת עובדות ועובדים למגוון תפקידים, בהם למשרות RevOps specialist, מומחה ל- Hubspot ומומחה ל- Salesforce, אשר יצטרפו ל- 15 עובדי החברה בתל אביב, ארה"ב ואנגליה

צוות חברת Scaleops. יחצ,
צוות חברת Scaleops/יחצ

Scaleops, חברת RevOps, ומערכות מידע המובילה בשוק, מתרחבת ומגייסת עובדות ועובדים למגוון תפקידים, בהם למשרות RevOps specialist, מומחה ל- Hubspot ומומחה ל- Salesforce, אשר יצטרפו ל- 15 עובדי החברה בתל אביב, ארה"ב ואנגליה. התרחבות החברה נובעת בשל צמיחת תחום ה- RevOps (קיצור של Revenue Operations), הנובעת מהצורך התמידי של חברות להתייעל ולשפר ביצועים.

ScaleOps היא חברה גלובלית המתמחה במתן שירותי RevOps as a Service. החברה, אשר הוקמה על-ידי רוזי פנחסי (מנכ"לית), מספקת פתרונות לניהול ואופטימיזציה של תהליכי מכירה, מיצירת לידים ועד סגירת עסקאות, עם דגש על אינטגרציות מותאמות אישית למערכות CRM כמו Salesforce ו-HubSpot. בנוסף, ScaleOps מציעה שירותי ייעוץ, יישום תהליכים וניהול טכנולוגי, במטרה לסייע לחברות לשפר את היעילות התפעולית והצמיחה שלהן, גם בתקופות של חוסר ודאות כלכלית. החברה משרתת עשרות חברות וסטארטאפים גלובליים, ביניהם- Rapyd, Cerqlar, Cloudshare, Medcase, Kramer ועוד.

בשנים האחרונות, שוק ה-RevOps חווה צמיחה משמעותית, כתוצאה מהצורך של חברות לאחד את התהליכים השיווקיים, המכירתיים והתפעוליים למערכת אחת הוליסטית. שילוב גישה חדשנית זו מאפשר לחברות ניהול יעיל יותר של הכנסות ושיפור חוויית הלקוח. תחום זה צמח בזכות שילוב טכנולוגיות מתקדמות כמו CRM וכלי ניתוח נתונים המספקים תובנות עסקיות ומאפשרים קבלת החלטות מבוססי דאטה. שוק ה-RevOps מוערך כיום במיליארדי דולרים, והוא ממשיך לגדול ככל שיותר חברות מאמצות את הגישה לשיפור תהליכי מכירה וצמיחה.

מיכל שמרת, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Scaleops: "בסקיילאופס, אנחנו שמים דגש קודם כל על יחסי אנוש מעולים. לאחר שהמעומדים עומדים בתנאי סף טכנולוגיים, חשוב לנו להבין שהעובדים הפוטנציאליים יהיו בעלי אינטליגנציה רגשית גבוהה, נוכחות, ויכולת לעבודה בצוות ברמה גבוהה. אנחנו מחפשים אנשים עם מוטיבציה להיכנס לנעלי האופרציה והתפעול בחברות ולהכיר את עולמות תהליכי המכירות, פאנלים עסקיים, מערכות מידע ו-CRM".

למשרות המוצעות לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully