וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר סובול מונה לסמנכ"ל שרשרת האספקה ברשת החשמל והתאורה ארכה

23.9.2024 / 14:08

סובול שימש ב-8 השנים האחרונות כסמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה של רשת קמעונאות וסיטונאות בתחום הגינון: "גאה ונרגש להצטרף לרשת מתפתחת"

ניר סובול. ארכה,
ניר סובול/ארכה

ניר סובול, מונה לסמנכ"ל שרשרת האספקה ברשת החשמל והתאורה ארכה

סובול, בוגר תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מטעם המכללה האקדמית ספיר, בעל ניסיון רב ומקיף בתחום התפעול והלוגיסטיקה. סובול שימש ב-8 השנים האחרונות כסמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה של רשת קמעונאות וסיטונאות בתחום הגינון. קודם לכן, ניהל את המרכז הלוגיסטי של רשת עשה זאת בעצמך- הום סנטר וכמנהל התפעול של חברת ייצור מוצרי הצריכה למגזר המוסדי- קליר.

מיכאל רבינוביץ, מנכ"ל ארכה ציין: "אנו מברכים את ניר על הצטרפותו לרשת. ניר מביא עימו ניסיון עשיר ומגוון בתחום ניהול שרשרת האספקה ואין לי ספק כי יתרום מניסיונו הגדול להמשך התבססות וצמיחת הרשת".

ניר סובול ציין: "רשת ארכה, נמצאת בעיצומה של תנופת התרחבות בתחומי החשמל והתאורה ואני גאה ונרגש להצטרף לרשת המתפתחת ולהוביל את תחום שרשרת האספקה".

חברת ארכה אשר נוסדה בשנת 1984 על ידי יוסף כהן וליאון ארז, החלה מחנות קטנה של 40 מ"ר במרכז ת"א, מונה נכון להיום 19 סניפים בכל הארץ ומעסיקה למעלה מ-500 עובדים במטה החברה וסניפיה הרבים. ארכה היא סיטונאית ויבואנית של ציוד חשמל ותארוה הגדולה והמובילה בישראל הפועלת בתחומי התשתיות, תעשייה, מסחר ומגורים ומשרתת אלפי לקוחות מרוצים, ביניהם קבלני חשמל, מוסדות ציבור וממשל, חברות שונות ולקוחות פרטיים. את כל הלקוחות משרתים אנשי מקצוע מיומנים הנותנים שירותי מכירות ותמיכה טכנית.

המשרדים הראשיים של החברה כוללים מחלקות טכניות בתחומים שונים: כבלים וחוטים, תאורה, מיתוג מודולרי ואספקת חשמל לתעשייה ומגורים. בראש כל מחלקה עומד מהנדס, מומחה בתחומו המציע תמיכה מלאה לפרויקטים תעשייתיים, מסחריים ותשתיות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully