וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פתיחת השנה האקדמית: מינויי בכירות בשנקר

23.9.2024 / 14:26

שנקר ממשיכה בקו של מינוי בכירות למחלקות ההנדסה ומכריזה על מינויים חדשים לקראת פתיחת השנה האקדמית: ד"ר מיכל קורן מונתה לראשת בית הספר להנדסת תעשייה וניהול. פרופ' אליזבת אמיר נבחרה לתפקיד ראשת המחלקה להנדסה כימית בשנקר

בניין מיטשל שנקר הנדסה. אחיקם בן יוסף,
בניין מיטשל שנקר הנדסה/אחיקם בן יוסף

לקראת פתיחת השנה האקדמית, בשנקר הנדסה. עיצוב. אמנות. הכריזו על מינויין של שתי נשים לתפקידים בכירים בפקולטה להנדסה ע"ש פרניק. המועצה האקדמית של שנקר אישרה את מינויה של ד"ר מיכל קורן לתפקיד ראש בית הספר להנדסת תעשייה וניהול בשנקר, שתחליף את הדיקן המייסד של בית הספר היוצא פרופ' אהוד מניפז. במקביל, המועצה אישרה את מינויה של פרופ' אליזבת אמיר כראשת המחלקה להנדסה כימית, שתחליף את ראש המחלקה היוצא ד"ר יואב רוקמן. שתיהן תיכנסנה לתפקידן עם תחילת השנה האקדמית הקרובה.

מדובר בהמשך מגמה של שנקר לשילוב נשים בתפקידי מפתח בפקולטה להנדסה. מעתה מאיישות חמש נשים את כל חמשת המחלקות בפקולטה: הנדסת חומרים פולימרים, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת תוכנה והנדסה כימית ובית הספר להנדסת תעשייה וניהול.

ד"ר מיכל קורן. אחיקם בן יוסף,
ד"ר מיכל קורן/אחיקם בן יוסף

ד"ר מיכל קורן, היא סגנית הדיקן בית הספר להנדסת תעשייה וניהול בחמש השנים האחרונות ובוגרת בית הספר בעצמה. ד"ר קורן סיימה את התואר השני שלה ואת עבודת התזה בבר אילן בהצטיינות יתרה. הדוקטורט שלה עסק בחיזוי וניהול שרשרת אספקה באופנה, ומכאן החיבור המתבקש לשנקר - מוסד הדוגל בשילוב דיסציפלינות מעולמות ההנדסה והעיצוב. המחקר שלה עוסק בחקר ביצועים, למידת מכונה וחיזוי טרנדים בעולם האופנה באמצעות AI. היא אף התראיינה בנושא שימוש בכלי AI לחיזוי באופנה ל-The Guardian הבריטי. קורן חברה ((Technical Committee Member בוועדה של הכנס הבינלאומי, AEIS 2024 המתקיים מידי שנה בלונדון, ומתפקדת כ-Topic Organizer בכנס הבינלאומי של האגודה האמריקאית להנדסת מכונות.

מד"ר מיכל קורן נמסר: "אני נרגשת וגאה לעמוד בראש בית הספר להנדסת תעשייה וניהול, במיוחד בתקופה מאתגרת זו שבה היכולת להפוך אתגרים להזדמנויות חיוניות מתמיד עבורנו כמהנדסים.ות. אני מחויבת להמשיך את חזון בית הספר ולטפח תוכנית שמכשירה באופן הטוב ביותר את מהנדסי.ות העתיד, שבה שילוב של תיאוריה ופרקטיקה, מצוינות מחקרית ושיתופי פעולה בינתחומיים ובינלאומיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
פרופ' אליזבת אמיר. אחיקם בן יוסף,
פרופ' אליזבת אמיר/אחיקם בן יוסף

פרופ' אליזבת אמיר החלה את דרכה המקצועית בלימודי דוקטורט במסלול ישיר בכימיה באוניברסיטת תל אביב, אותם סיימה בהצטיינות. עם השלמת הדוקטורט זכתה פרופ' אמיר במלגת רוטשילד להשתלמות פוסט דוקטורט בתחום חומרים פולימרים באוניברסיטת סנטה ברברה בקליפורניה. עם חזרתה לישראל ב-2012 התקבלה פרופ' אמיר כחברת סגל במחלקה להנדסת חומרים פולימרים בשנקר, ומאז עשייתה המקצועית משלבת הוראה ומחקר. פרופ' אמיר אחראית על הוראת הכימיה והמעבדות לתואר ראשון וקורסים מתקדמים לתואר שני.

המחקר של פרופ' אמיר עוסק במחקר בסיסי ויישומי ונעשה בשיתוף פעולה עם חברות וקבוצות מהאקדמיה בארץ ובעולם. קבוצת המחקר שלה כוללת סטודנטים לתואר ראשון ושני שעובדים בהנחייתה בפיתוח טכנולוגיות חדשות לקבלת בדים ומשטחים פונקציונאליים אחרים לשימושים בתחומי אלקטרוניקה, ביו-רפואה, פארמה, מזון ואיכות הסביבה.

במהלך העשור האחרון, הרעיונות המדעים של פרופ' אמיר מצאו הכרה בקרב קהילת המחקר העולמית וזכו במענקי מחקר מהרשות לחדשנות, משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל, קרן פזי ועוד, בסכום כולל של למעלה מ-6 מיליון שקלים. פרופ' אמיר פרסמה שלושה פטנטים ו-30 מאמרים בירחונים מובילים בתחום הכימיה והפולימרים והיא מציגה את עבודותיה בכנסים ותערוכות בארץ ובעולם. במרץ 2023 הוענק לפרופ' אמיר התואר פרופסור חבר.

מפרופ' אמיר נמסר: "במסגרת עבודתי בשנקר רכשתי הערכה רבה להנדסה כימית בכלל ולמחלקת ההנדסה הכימית בשנקר בפרט, בזכות חברי המחלקה שהובילו אותה לצמיחה. אני גאה ושמחה על ההזדמנות והזכות להוביל את המחלקה בארבע שנים הקרובות, לקדם ולהרחיב את פעילותה בתחום ההוראה והמחקר תוך שימור הישגיה הנפלאים מאז הקמתה ועד היום. אין לי ספק כי הידע והניסיון שאני מביאה עימי בתחום הכימיה והמחקר בשילוב עם היבטים המשותפים בין הנדסה כימית והנדסת חומרים פולימריים יבואו לידי ביטוי בעשייתי".

  • עוד באותו נושא:
  • שנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully